Hop til indhold
smokehat

Pattaya Juni tur..

Recommended Posts

Hej 

Hjemkommet fra en 10 dags tur i Pattaya, her fra starten af Juni er det tid til en lille anmeldelse, 

Da jeg tilbage i februar, bookede turen var jeg meget bekymret for temperaturen, men blev heldigvis positiv overasket. 32-33 om dagen og 28 om natten, enkelte dage med overskyet men oplevede kun 10 min med regn. 

Må sige at det på denne tid virkelig er "købers" marked, oplevede virkelig der var god plads i "gaderne" og på barene, har været afsted 2 gange før i Oktober , der var mere gang i den. og også snak med pigerne indikered det virkelig var trange tider, de turister jeg stødte mest på var Indere og mellemøsten, og kunne forstå at indere IKKE er i høj kurs.

Det paradoksale ved mine ture er at jeg faktisk ikke er så vild med det "bar ræs" ( ja kan faktisk ikke lide øl ), så jeg prøvede for sjov at søge nye veje og prøvede Tinder og Badoo - i kombination med den uundværlige LINE app, lynhurtigt er der kontakt, også med piger bare til Short time  - dog skal man se sig for da der er en del lady boys der også søger den vej rundt. 

havde 3 affære på den kontakt måde, hvor de kom direkte til hotel - 1300 og 1500 Bath. / ST. Nogen vil  mene det i den dyre ende, men jeg følte mig nu tryg ved det kontra ren Freelance i og med jeg havde kontaktoplysninger plus de jo blev registreret på hotellet. Men må sige at næste gang vil jeg kaste mig ud i Freelance markedet fra Beach Road, der piger der allerede fra klokken 17-18 tiden og virkelig nogle "sprøde" imellem.

Desuden havde jeg et par Short time affære med piger fra små Beer bar, og her oplevede jeg det pudsige at de blev hængende og sov til 9-10 om morgen. det har jeg ikke oplevet på mine 2 forrige ture.

Det var alt for nu, går så småt og overvejer en tur til november...

/røghat

Del dette indlæg


Link til indlæg
smokehat skrev, den 21/6/2017 at 21:29:

Hej 

Hjemkommet fra en 10 dags tur i Pattaya, her fra starten af Juni er det tid til en lille anmeldelse, 

Da jeg tilbage i februar, bookede turen var jeg meget bekymret for temperaturen, men blev heldigvis positiv overasket. 32-33 om dagen og 28 om natten, enkelte dage med overskyet men oplevede kun 10 min med regn. 

Må sige at det på denne tid virkelig er "købers" marked, oplevede virkelig der var god plads i "gaderne" og på barene, har været afsted 2 gange før i Oktober , der var mere gang i den. og også snak med pigerne indikered det virkelig var trange tider, de turister jeg stødte mest på var Indere og mellemøsten, og kunne forstå at indere IKKE er i høj kurs.

Det paradoksale ved mine ture er at jeg faktisk ikke er så vild med det "bar ræs" ( ja kan faktisk ikke lide øl ), så jeg prøvede for sjov at søge nye veje og prøvede Tinder og Badoo - i kombination med den uundværlige LINE app, lynhurtigt er der kontakt, også med piger bare til Short time  - dog skal man se sig for da der er en del lady boys der også søger den vej rundt. 

havde 3 affære på den kontakt måde, hvor de kom direkte til hotel - 1300 og 1500 Bath. / ST. Nogen vil  mene det i den dyre ende, men jeg følte mig nu tryg ved det kontra ren Freelance i og med jeg havde kontaktoplysninger plus de jo blev registreret på hotellet. Men må sige at næste gang vil jeg kaste mig ud i Freelance markedet fra Beach Road, der piger der allerede fra klokken 17-18 tiden og virkelig nogle "sprøde" imellem.

Desuden havde jeg et par Short time affære med piger fra små Beer bar, og her oplevede jeg det pudsige at de blev hængende og sov til 9-10 om morgen. det har jeg ikke oplevet på mine 2 forrige ture.

Det var alt for nu, går så småt og overvejer en tur til november...

/røghat

Velkommen hjem...og tak for den hurtige status.

Indere er ikke i høj kurs siger du....hvordan kommer det til udtryk i Pattaya?...jeg skal jo derned om små to uger, og jeg kan ligne en fra Indien...da jeg er lidt et mix...jeg er nu født og opvokset i DK, men vil jo nødig føle diskrimination i syndens by... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom her på EG, tager kun imod Skandinaviske mænd med blå øjne ;)

osv. osv :D

I PTT går alle indere og Pakistanere kun på Soapy massage , så smut du bare i baren min ven og afvent 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 9 minutter siden:

Ligesom her på EG, tager kun imod Skandinaviske mænd med blå øjne ;)

osv. osv :D

I PTT går alle indere og Pakistanere kun på Soapy massage , så smut du bare i baren min ven og afvent 

Det er netop derfor, jeg er tilhænger af at have en wingman med...dvs. etnisk dansk wingman med blå øjne :D 

...jeg holder gejsten oppe....og til EG GP'er, vær nu lidt mere åbensindet ifht. hvem I tilbyder jeres services til...det er ikke alle brunøjede / omskårede, der er besværlige kunder :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har set i PTT og BKK at man kan købe forskellige farvede linser også blå ;)

Måske det var en mulighed min ven og farven på din hud, du har ligget for lang tid i solen ;)

Men good luck min ven :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Apollo skrev, den 24/6/2017 at 20:29:

Velkommen hjem...og tak for den hurtige status.

Indere er ikke i høj kurs siger du....hvordan kommer det til udtryk i Pattaya?...jeg skal jo derned om små to uger, og jeg kan ligne en fra Indien...da jeg er lidt et mix...jeg er nu født og opvokset i DK, men vil jo nødig føle diskrimination i syndens by... :D 

Det er deres opførsel i Pattaya. De er meget påtrængende, nærige og ikke specielt høflige overfor pigerne. Det har jeg hørt fra flere piger. Da jeg var i en soapy massage, sagde pigen til mig, at alle pigerne havde håbet at jeg valgte dem, da jeg var den eneste "hvide" blandt en masse indere. Så det tolkede jeg ikke som en positivt syn på indere. Når det er sagt, så skal du da bare gøre dig lækker, smile og være glad overfor pigerne, så skal du nok få nogle fede oplevelser med dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var fra både Bar piger og Massage piger, der nævnte det med indere, bla de godt gå 3 indere på Beer bar for at bestille 1 Øl, Massage pigen nævnte at de altid valgte en "lys" pige til massage og forsøgte at presse på med håndjob uden at ville gi ekstra.

Ingen tvivl om vestlige lyse mænd er i højere kurs... dog tror enkelte også at vesten er en stor ATM :ugeek:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en pige fra Soi 6 på besøg i 3 dage - hun fortalte at hun aldrig gik med indere - men desværre uden at jeg rigtig fik nogen yderligere forklaring, da hun altså aldrig havde prøvet det - men hun havde så også kun arbejdet 1 md i Soi 6. Men såvidt jeg har bemærket følges inderne altid ad i mindre grupper - nærmest ligesom piger, der ikke kan gå  alene på toilet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

tja med den kultur vi ind i mellem har hørt fra Indien så er de glade for at være flere mand om  den samme kvinde - og de gange vi har hørt om det har kvinden ikke været frivillig deltager - og i Thailand går de måske ind for "dele økonomi" 

Alko - med tak for dine fine inspirerende indlæg om og fra thailand..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 11 timer siden:

tja med den kultur vi ind i mellem har hørt fra Indien så er de glade for at være flere mand om  den samme kvinde - og de gange vi har hørt om det har kvinden ikke været frivillig deltager - og i Thailand går de måske ind for "dele økonomi" 

Alko - med tak for dine fine inspirerende indlæg om og fra thailand..

Havde besøg af en pige fra Beach road, som fortalte at 3 indere godt kunne finde på at gå op til en pige og bede hende tage alle 3 for 900 bath. Selv plejede hun bare at sige til dem at de kunne "go and fuck dog" ;-)

Men nogle af pigerne kan åbenbart godt lide indere - eller det var bare langt ud på morgenen ;-), for da jeg skulle til at køre hende tilbage kom der en inder med en pige - men fyren så nu også ud til at være veluddannet - og han kom alene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

nej det er nok ikke alle indere der er røvhuller, sådan er det vel med de fleste grupperinger... :) 

DBH

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...