Hop til indhold

Bedste analsex i Randers?

Featured Replies

Skrevet

Hvem vil I anbefale mig at besøge, hvis jeg søger en gp der tilbyder analsex, i eller uden Randers. Aarhus og Aalborg er udelukket denne gang :-)

Skrevet

Billedresultat for venne diagram not overlapping a b c

Jeg har nu undersøgt markedet for dig og lavet et venne diagram over dine muligheder.

A er gruppen af piger der har positive anbefalinger
C er gruppen af piger der tilbyder analsex
B er gruppen af piger der holder til i Randers

Ja ja, du kunne da have krævet at de skulle holde til i Holstebro. Derudover tror jeg ikke at du kunne have gjort det ret meget svære at finde en succes ;) Hop på et tog til Aarhus, men selv der er den eneste jeg kan anbefale smuttet hjem :-/

Skrevet

af thaipiger så tilbyder Kat det vist nok eller hende på viborgvej 110. Ellers så se hvem der er på vagt på pigekollektivet

Skrevet

Tilbyder ikke kun sorte kys???

har ikke hørt om at hun er til sex inkl. Anal

Skrevet
Mthom skrev, for 16 timer siden:

Tilbyder ikke kun sorte kys???

har ikke hørt om at hun er til sex inkl. Anal

Jeg synes at jeg har læst at det i en tråd en gang at det godt kan ske. Men det er ikke altid at hun tilbyder alt.. eller noget. Det er lidt efter humør. Så man skal spørge inden man går ind.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.