Hop til indhold
prinsalbert24

May ny pige i randers

Recommended Posts

hej jeg har for få minutter siden besøgt thai massagen på vestergade 57 i randers, hvor jeg blev betjent af deres nye pige May.

Kan kun sige wow en lækker krop hvis man er til petit thai, fast lille røv, og små frække bryster, som gerne vil forkæles med pillen og klem.

Bestilte 1 times massage med superfransk, selve massagen var god og hård... rigtig lækker.

dog da hun hendes opdagede, at hende pirende berøringer og hendes frække krop havde hejst flaget, virkede det til, at hun gerne bare ville have det overstået, hvilket hun gjorde godt, kunne godt bruge hun satte sig over en selv, i stedet for at stå ved siden af, men kom af med 1000kr. for en sådan tur,

ellers fint og rent sted.

link:

https://annoncelight.dk/showad/221283

Redigeret af prinsalbert24

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej prins........

God beretning og også en god oplevelse, kan jeg da læse.. Er lidt misundelig, men jeg regner med, at jeg kan få ordnet et stående problem nede hos hende inden så længe.

Jeg vil tro, at det er May på billede 2 og 3. Hvis det er hende på det førte billede, så er det ikke lige min "kop te".

Fik du ikke en hele time, da eg kan se i Annoncelight, at en time med fuld pakke koster 1200.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej brødre.

Da jeg ikke har fået nogen respons fra Prins..... eller andre, der har besøgt stedet, måtte jeg så selv tage en for holdet i lørdags.

En rigtig god behandling - helt i lighed med det prins... skriver. Der er formentlig tale om en skrivefejl, da der i hans anmeldelse står (57), men det er rettelig i nr. 37 forretningen ligger.

Jeg kan bekræfte, at det er May på billede 2 og 3, og at hende på billede 1 også var til stede. Hun havde travlt med sin telefon i køkkenet.

May er super sød, slank og køn uden egentlig at være flot. Hun giver en god massage, der dog mangler lidt indledende pirring, mens man ligger på maven. Hun var dog ikke sen til at være klar over, hvad der skulle/kunne ske, og det gjorder der så i alle afskygninger, så regner jeg ikke med at skulle definere det nærmere ved henvendelse fra jer.

Det skal het bestemt ikke vare længe, inden May igen skal have love at betjene mig.

Lokalerne er nye og velholdte. Der er to separate betjeningskabiner med døre (ikke forhæng).

Tak til May. 

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Aalborg skrev, for 29 minutter siden:

Hej brødre.

Da jeg ikke har fået nogen respons fra Prins..... eller andre, der har besøgt stedet, måtte jeg så selv tage en for holdet i lørdags.

En rigtig god behandling - helt i lighed med det prins... skriver. Der er formentlig tale om en skrivefejl, da der i hans anmeldelse står (57), men det er rettelig i nr. 37 forretningen ligger.

Jeg kan bekræfte, at det er May på billede 2 og 3, og at hende på billede 1 også var til stede. Hun havde travlt med sin telefon i køkkenet.

May er super sød, slank og køn uden egentlig at være flot. Hun giver en god massage, der dog mangler lidt indledende pirring, mens man ligger på maven. Hun var dog ikke sen til at være klar over, hvad der skulle/kunne ske, og det gjorder der så i alle afskygninger, så regner jeg ikke med at skulle definere det nærmere ved henvendelse fra jer.

Det skal helt bestemt ikke vare længe, inden May igen skal have lov at betjene mig.

Lokalerne er nye og velholdte. Der er to separate betjeningskabiner med døre (ikke forhæng).

Tak til May. 

 

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
JonasP skrev, for 28 minutter siden:

Hun har vendt sine trusser spejlvendt ;)

På billedet ser det sådan ud, men jeg nåede ikke at se det, før de røg af....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...