Hop til indhold
genertmand

Stiger antallet af prostituerede transer?

Recommended Posts

Jeg har på fornemmelsen at der de sidste par år er kommet stadig flere transer på de to lister herunder - og måske også i Danmark. Er det også jeres vurdering og har I en ide om hvad det kan skyldes? En oplagt forklaring er naturligvis, at efterspørgslen stiger så det kunne være interessant at høre, om der er nogen herinde, som er begyndt at besøge transer inden for de sidste par år - og hvorfor de pludselig har fået lyst til transer.


http://www.fair-girls.com/search?query=Flensburg

https://sexnord.net/modelle/1/Schleswig-Holstein/3/Flensburg

Del dette indlæg


Link til indlæg
genertmand skrev, for 2 timer siden:

Jeg har på fornemmelsen at der de sidste par år er kommet stadig flere transer på de to lister herunder - og måske også i Danmark. Er det også jeres vurdering og har I en ide om hvad det kan skyldes? En oplagt forklaring er naturligvis, at efterspørgslen stiger så det kunne være interessant at høre, om der er nogen herinde, som er begyndt at besøge transer inden for de sidste par år - og hvorfor de pludselig har fået lyst til transer.


http://www.fair-girls.com/search?query=Flensburg

https://sexnord.net/modelle/1/Schleswig-Holstein/3/Flensburg

Jeg tror en eventuel stigning primært skyldes udbud og ikke nødvendigvis efterspørgsel. Jeg har læst en tysk avisartikel der fortalte om spredingen i transmiljøet og blandt andre seksuelle minoriteter i EU. De transpersoner der var beskrevet søgte først først mod de de større byer i EU og dem der så ikke fandt et grundlag for at blive permanent, efter en periode, flytter videre og nu er det så blevet udkants-EU´s tur ;) Om der så er en sammenhæng mellem kvalitet og hvem der flytter rundt, skal jeg ikke kunne sige.

Men selvfølgelig er der nok også en større åbenhed overfor transmiljøet i dag end for 5-10 år siden og det har nok også noget at sige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
genertmand skrev, for 4 timer siden:

Er det også jeres vurdering

Ja, jeg må nok indrømme at jeg var lidt chokeret sidste gang, jeg checkede udbudet af glædespiger i Flensburg - det er næsten hver anden, der er trans - så man skal kigge sig godt for, for at undgå at løbe ind i sådan en.

Jeg tvivler på det kun er mændene i Flensborg området, der søger dem - og tænker at de må have en del kunder fra Danmark? - Men det er vist sjældent de anmeldes - af en eller anden grund? Måske folk har svært ved at dele og udstille at de har disse seksuelle lyster?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

nu er det temmelig vigtigt at forholde sig til transkøn's betegnelser !!!!....i min verden er der mega forskel på betegnelserne.

Transvesit: En transvestit er en mand som nyder at gå i dametøj og opføre sig som en kvinde (homoseksuel)

Shemale: En shemale, er som regel en mand som har fået lavet bryster, enten ved hjælp af hormoner, eller silikonebryster. She malen, har ofte meget feminine træk og derfor er hun på en måde både mand og kvinde, men lever som kvinde.

tror at der er en kraftig stigende efterspørgelse på shemale's inden for købe sex området...som kunde er vi ikke i den situation at vi bla. vil prøve grænser af, og for nogle få dem flyttet..mon ikke også at der er flere piger der opsøger shemale's for at opleve/afprøve grænser...har fra flere piger at de enten har oplevet, eller tænder helt vildt efter at prøve...:) personligt mangler jeg at deltage i en trekant med en shemale og en GP'er ;)

ps: den fordom om at man er bøsse hvis man opsøger shemale's er helt ude i skoven...:)

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...