Hop til indhold
Guest Eron

Sabrina – Det bliver ikke bedre - WAHUUUU!!!

Recommended Posts

Guest Eron

Efter nogle anmeldelser fra Euroguide, tog jeg forventningsfuld mod Sabrina her til aften. Og hold nu kæft hvor er hun dejlig. Hun er klart top 3 for mig. I Skal skynde jer, hvis i skal opleve hende denne gang, fordi hun tager afsted på søndag, MEN kommer igen september/oktober vist på samme meget OK spot på Frederiksberg.

Blev mødt af super smil og en snert af chamerende generthed. Bad om et bad, men måtte lige kysse hende først. Og det er måske 1. Prioritet, dybe tungekys, der ikke spares på – og her leverer hun ud over alle grænser. Faktisk endnu bedre en Sanne fra Sexysecret som ellers er ret outstanding til både superfransk og tungekys.

ALTSÅ er stadig helt blæst af oplevelsen, og har aldrig fået slugt hele min pik, men det leverede Sabrina til fulde, DEEEEP. Kender ikke Balleri, men hende her leverer hvad hun skriver. Og super pris, 800 incl kys og superfransk og deep – fundet for de penge. Efter badet meget mere kys med tungen, og uden tungen, kælende, indtagende.

Alt virkede som hun nød det i fulde drag, det må man sige er service ud over det normale. Hun kyssede længere nede af min krop, og efter alle de våde kys og handjob tidligere, var min pik godt stiv, og så skete det – blow af den fineste slags, af den liderligste slags, mens jeg stod op – og hendes hoved kom helt ind til min krop, og holdte den lidt der – min pik var helt slugt. Altså jeg har ikke den største pik, men heller ikke micro, men kan jo ikke garanterer eifeltårnspikke kan komme ned i hendes hals.

Ned og ligge i sengen, mere kys mens hun spille min pik, det er fandme også frækt. Blow, kys, kæl … Og så red hun mig, og red mig omvendt, og tilbage igen, tog både mine hænder så jeg skulle holde fast om hendes helt utrolige store dejlige naturlige bryster (hvorfor nævner jeg dem føst nu??) og om hendes helt utrolige runde struttende samba røv, mens hun red mig meget entusiastisk – WOW – Mere blow mere kys – og så jerkede hun den af og jeg gnækkestønnede i en dejlig orgasme.

Hun er en frodig pige, med en masse dejlige former – hvis man er til petit og nips og ungpige bryster, så er det ikke her  – Alder, hmmmm i 20 erne, over midten.

Da vi lige havde snakket os ind på hinanden, har hun faktisk et ok engelsk, billederne er nok af hende, men der er nok trukket lidt fra omkring maven, men det gjorde ingenting for mig for

HOLD NU KÆFT HVOR ER HUN DEJLIG

SABRINA

Redigeret af Eron
stavefejl - er jeg lettere ordblind?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Pudsigt - her i eftermiddag stod mit valg mellem Sabrina og Tyra, Det blev så Tyra denne gang. Men de minder en hel del om hinanden i væremåde og statur, og jeg genkender alt du skriver fra både Sabrina og Tyra. Nu tror jeg ikke nogen af dem kan holde fødselsattesten under de 30, men hvad gør det, der er nu noget særligt over disse erfarne sydamerikanere der også forstår selv at nyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGem

Sabrina i virkeligheden er långtifrån hvad hennes billedet indikerer. Det er kompromis på lav pris øver kvalitet tyvere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
TheGreatGem skrev, for 10 minutter siden:

Sabrina i virkeligheden er långtifrån hvad hennes billedet indikerer. Det er kompromis på lav pris øver kvalitet tyvere

jeg havde en helt anden oplevelse, super pris og super kvalitet. Som jeg skriver, er der nok noget photoshop med billederne, men hun er super frodig og lækker IRL - hvad har du da af erfaring?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.1x2

Sabrina er nr. 1. :wub:

@Eron Tillykke med at du har opdaget hende!

@Tatra Sabrina er 26 år. No BS!

 @TheGreatGem Jeg kunne ikke være mere uenig og er en smule forundret over din dårlige oplevelse. Men ok: Ingen er fuldkommen. Det kan være, hun har været træt den dag? For hold kæft hvor hun knokler. 24/7! - Godt hun skal holde pause nu!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen! Men ER det hende på billederne, der bare er photoshoppet? Fordi de bærer da slet ikke præg af en frodig pige, som du beskriver hende.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.1x2

@Psy Det er hende på billlederne, og ja - de er photoshoppet en smule, tror jeg også. Hun har et par kilo eller tre ekstra, og er ABSOLUT frodig. Selvom hun bor i en kælder, er der både til gården og til gaden. Så bare kom afsted med dig! Jeg gi'r en bajer, hvis du ikke får en oplevelse udover det sædvanlige hos Sabrina :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Anacondaen skrev, den 21/6/2017 at 09:22:

Tak for god anmeldelse.  Er hun helt glatbarberet ?

Du kan spejle æg på den uden at få et hår i maden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Mr.1x2 skrev, den 21/6/2017 at 09:24:

@Psy Det er hende på billlederne, og ja - de er photoshoppet en smule, tror jeg også. Hun har et par kilo eller tre ekstra, og er ABSOLUT frodig. Selvom hun bor i en kælder, er der både til gården og til gaden. Så bare kom afsted med dig! Jeg gi'r en bajer, hvis du ikke får en oplevelse udover det sædvanlige hos Sabrina :-)

Syntes altså det er mere end en smule, og mere end et par. For mig gør det intet og er meget mere fan af selfies eller naturtro billeder end photoshoot og Photoshop. Jeg gir en sixpack, for hun ER ud over det sædvanlige. Var der igen i dag og hun fik klatten, måske kommer der endnu et review. Jeg prøvede 2'eren, som jeg faktisk aldrig har prøvet hos en GP'er. Vil i mon ha et til?

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der to gange nu. Den sidste gang gik vi i bad sammen. Fantastisk oplevelse at sæbe de dejlige ægte jader ind. Hun er topklasse. Jeg kommer gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.1x2

@Eron For min skyld behøver du ikke også udpensle dit besøg nr. 2 (- som ganske vist var med sport i 2'eren). Måske kan du nøjes med at delagtiggøre mig i, om du mon "gnækkestønnede" igen under klimaks? (Jeg sætter hele min pension på, at det gjorde du...)

Mvh - og glædelig midsommer! - Mr. 1x2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Mr.1x2 skrev, for 8 timer siden:

@Eron For min skyld behøver du ikke også udpensle dit besøg nr. 2 (- som ganske vist var med sport i 2'eren). Måske kan du nøjes med at delagtiggøre mig i, om du mon "gnækkestønnede" igen under klimaks? (Jeg sætter hele min pension på, at det gjorde du...)

Mvh - og glædelig midsommer! - Mr. 1x2

Ok, så lader jeg jer hvile i fred mens hun er rejst, og undgår mit sidste review med hende.

Gnækkestønne er ikke stærkt nok, når der er sport i 2'eren - Så du skylder mig din pension ;-)

Og helt ærligt! var det for detaljeret mit indlæg? Og hvis, kan du jo bare sige det som det er, istedet for at komme med kryptiske indlæg, som jeg prøver at regne ud. Jeg kan godt klare noget ærlig kritik.

 

Og JA, er helt ening, selom det er mere en 3 kg er hun himmelsk, lige min pointe

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.1x2

@Eron Jeg svarede kun for mig selv. Det er mit indtryk, at de mere detaljerede ("udpenslede" var måske et uheldigt ordvalg så..) anmeldelser herinde, tiltrækker en stor læserskare, og folk må jo skrive præcis hvad og hvordan, de vil (stort set). Også du naturligvis! Så dit indlæg udskiller sig skam ikke synderligt fra så mange andre, og jeg synes, du bare skal fortsætte med at skrive, som du lyster. Jeg tænkte bare, at én gang var nok for mig ;-)

Du må undskylde, hvis mine indlæg har været kryptiske. Det har bestemt ikke været min hensigt! (- Ved dog ikke selv, hvad der har været kryptisk ved dem, men skidenuværd med det).

Ja, og så får jeg jo lidt sved på panden over min måske lige lovlig kække gambling med pensionsmidlerne. Inden jeg overfører pengene til din konto, tror jeg dog, vi bliver nødt til at snakke bevisførelse. - Er der i første omgang nogle, der ved, hvordan man siger "gnækkestønne" på spansk? Jeg tænker Sabrina er dit eneste vidne, så hun skal da i hvert fald spørges, når hun engang vender tilbage...

Hav nu en rigtig god sommer, Eron! Også selvom den skønne ikke her :-)

Mvh Mr.1x2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Eron skrev, den 23/6/2017 at 23:23:

Du kan spejle æg på den uden at få et hår i maden. 

jeg var hos hende i torsdags (natten til fredag), og jeg tvivler MEGET på at det var den pige der er på billederne, det var ihvertfald en meget kraftig pige jeg mødte, og hun var langt fra glatbarberet (altså som langt fra glatbarberet!).
MEN, servicen var fanme i orden, glad, sød, og selv om hun var kraftig (og meget lav), så sad det hele godt på hende, ikke en rynke eller strækmærke eller noget, fantastiske store faste naturlige bryster, og hun gav det lækreste blowjob, hun ville nærmest ikke stoppe, hun åd bare min pik i mindst 15 minutter, og efterfølgende red hun mig, og vi tog et par stillinger mere, og der hersker ingen tvivl om at hun både nød det, og fik 1-2 orgasmer (og glidecreme var der bestemt ikke brug for, hun var sjaskvåd(og dejlig stram),

Men pigen på billederne, det tvivler jeg MEGET på det er (pigen jeg besøgte var enten "neger" eller ihvertfald mulat med stort M

Men fantastisk oplevelse, har aldrig haft sex med en meget buttet pige før :-) og hun får min varmeste anbefaling, hvis man er til et fantastisk blowjob og hed og våd sex :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
troublemaker1968 skrev, for 14 timer siden:

jeg var hos hende i torsdags (natten til fredag), og jeg tvivler MEGET på at det var den pige der er på billederne, det var ihvertfald en meget kraftig pige jeg mødte, og hun var langt fra glatbarberet (altså som langt fra glatbarberet!).
MEN, servicen var fanme i orden, glad, sød, og selv om hun var kraftig (og meget lav), så sad det hele godt på hende, ikke en rynke eller strækmærke eller noget, fantastiske store faste naturlige bryster, og hun gav det lækreste blowjob, hun ville nærmest ikke stoppe, hun åd bare min pik i mindst 15 minutter, og efterfølgende red hun mig, og vi tog et par stillinger mere, og der hersker ingen tvivl om at hun både nød det, og fik 1-2 orgasmer (og glidecreme var der bestemt ikke brug for, hun var sjaskvåd(og dejlig stram),

Men pigen på billederne, det tvivler jeg MEGET på det er (pigen jeg besøgte var enten "neger" eller ihvertfald mulat med stort M

Men fantastisk oplevelse, har aldrig haft sex med en meget buttet pige før :-) og hun får min varmeste anbefaling, hvis man er til et fantastisk blowjob og hed og våd sex :-)

Men prøv lige at tjek hende igen - hun er faktisk ikke rigtig buttet, har ikke mave, men bare en ekstremt (dejlig) samba røv der bare stritter, og så de her fantastiske store bløde naturlige bryster - tror altså bare det virker buttet, men hun har som du også siger, en stram krop, ikke stræk mærker. For mig gør det ikke noget om hun ikke er glatbarberet, jeg slikker ikke. Men fint at vi kan glædes over hendes overdådige blow job og fantastiske service :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...