Hop til indhold

Recommended Posts

 

Nå men så fik jeg da besøgt Gøteborg. Nordens Chicago ifølge lillemand. 

Fandt mig et thai massage sted. Havde ringet før og bestilt tid så jeg var sikker. 

Det var god hård massage med olie. Hun fik godt fat i de ømme muskler.

Da jeg altid smider alt tøjet ved thai massage, også i Sverige, kunne jeg ikke lade være med at tænke om det skulle lykkes 6 gang i træk i Sverige at få afslutning med. 

Der havde ikke været antræk til noget som helst da jeg blev masseret godt igennem på ryg, ben og balder med hænder, arme og albuer... så jeg vendte mig om i den tro at mine fødder skulle have en tur, og det fik de også. Så begyndte hun at massere mig i siden og ind på maven, op på brystkassen og ned...flere gange... hmmm hvad er nu det for noget....nu begynder hun også at massere i hele mellem regionen.... og så smiler/griner hum til mig og laver den der bevægelse med hånden, som kun thai kvinder kan lave... ja tak !! 

Men mon ikke hun skulle åbne op for brysterne også ? Jo tak ... kysseklare bryster mens hun leger og mine hænder kærtegner hende over det hele.... jeg giver slip... bum !!! 

Hold nu fest det blev squ lidt intenst....måske jeg kunne have listet noget mere på menuen... 

800 sek i alt for en times hård msssage inkl. lidt skøn leg og så en brusebad bagefter. 

Skriv en pm hvis du skal vide mere.

Bøje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...