Hop til indhold

Recommended Posts

Så gik turen til Randers igen..

Er efterhånden blevet til min fortrukne mini Bangkok:) jeg havde bestilt tid hos May som åbenbart er helt ny i dk.så det skulle da prøves..havde aftalt alt over telefonen så,jeg bare var klar til a slappe af og nyde turen.

Lidt om May.

Ca en 25-28 år..mega petil på den gode måde..omkring en 42-46 kilo..små søde bryster hvis man er til den slags..lidt variation er nu godt:)super lækker lille stram røv som de fleste af os nok godt kan lide..det får sku det hele til a se lidt større ud:)

Hendes engelsk er ikke alt for godt endnu..men så er det jo godt man kan lidt thai..men alt var jo aftalt på forhånd så det var ikke noget problem.lidt smil og hånd tegn kommer man langt med.

Startede med en faktisk rigtig go massage.dejlig tilpas hård med brug af albuer og underarme..masser af dejlig varm olie som jeg finder ret frækt..det hele fortsatte i en ret god seance som gled stille og roligt over i det intime..lidt kælen for banditten med bløde strøg.da flaget var hejst begyndte hun på et stille blow som tog mere og mere fart..dejlig indlevelse og øjenkontakt..der er ikke noget bedre end øjenkontakt under en gang fransk:) jeg måtte stoppe hende eller havde jeg sku ikke nået hele pakken som jeg havde bestilt..jeg var nødt til at smage på varene så jeg lige kunne sunde mig lidt.og her kom det bedste..hendes mis er så glat stram og velsmagende..det er ligesom og stikke hovedet i en bakke perfekt modne ferskner..og hun nød hele turen..små dejlige støn og vriden i kroppen..og shit hvor en lækker lille røv..

Nu var det på med frakken.måtte simpelthen mærke den mis..lækker stram og rigtig indbydende..cowgirl,bagfra og sluttede af ovenpå hende..skønt hun kigger en i øjene og man kan se hun nyder det..vi var begge ret færdige bagefter..

Bad bagefter og en cola..alt ialt 1 time og 10 min før jeg var på gaden igen...

Hun er faktisk også værd og besøge for kun massage..men tror sku det bliver svært og holde snitterne fra den røv:)

Info..

Vestergade 37 Randers.

Nummeret som står på vinduet virker vist ikke.. 50187653 var nummeret som jeg bestilte på..hun er på annonceligt under ny pige i Randers.og under thai selvfølgelig:) 

Det var det nødvendige info.så får jeg ikke skældud igen:) 

Go Thaiuge til alle:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Thomas.

 

Fantastisk beretning om den skønne.

Hun SKAL også snart have mit besøg. Skriv gerne en PM, hvis du vil af med lidt detaljer om dit besøg.!! Ved du, om der også er åbent lørdag og søndag?

Normale Randerspris?? eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olsen-banden skrev, for 5 minutter siden:

Det lyder som det er lige noget for mig, hvad gav du for sådan en super god massage Thomas2209. Har været inde og se annoncelight, flot pige.

1200:) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ofte besøgt deres piger i weekenderne. Men det er stadig ikke alle sammen som arbejder i weekenden. Men send en sms til thai mutter for info. Hun plejer være behjælpelig med det meste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...