Hop til indhold
Guest mrran

wooouww beebee og joy Tee rak Hillerød

Recommended Posts

Guest mrran

Så er det på tide selv at lave en anmeldelse.  Har lige været på besøg hos tee-rak thai wellness i Hillerød.

Er gået forbi en del gange, og tænkte nu skulle det prøves. Ringede forleden og havde bestilt tid (1 times) til i dag. Ringede på klokken og blev mødt at en lidt ældre dame, med det obligatoriske sawat dee kaa . :-):-)  En yngre pige på ca 30 år kom mig i møde med et stort smil. Blev vist ind i et værelse. Fik forklaret om min bestilling på 1 time. Hun spurgte om jeg ikke hellere ville prøve deres  4 hands massage med 2 piger på samme tid. Jeg har ikke før prøvet 2 piger, men der en første gang for alt.:-) !!!  Jeg takkede ja tak.  Briksen blev gjort klar, og hun forsvandt en kort stund, kun for at vende tilbage med sin veninde. Præsenterede sig som Beebee og Joy.    Uhh!!!   meget flotte og smilende begge to. Jeg havde valgt helt rigtigt !! Fik lagt mig på briksen, og så tog de ellers fat, men den nok bedste olie massage jeg har fået. Blev æltet godt og grundigt igennem, men en smuk thai pige på begge sider. De var begge meget snakkesalige, og begge taler rigtig fint dansk. Tiden fløj afsted, Super hyggeligt med meget grin og snak, samtidig med at hver en muskel blev ældet godt igennem. Følte mig virkeligt i godt selskab under hele sceancen. Jeg kommer helt sikkert tilbage. 

http://www.tee-rak-thaiwellness.dk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var da for 6 måneder siden, havde jeg lige modsat oplevelse, men tingene kan have ændret sig.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Har været der 2 gange og kan ikke genkende den "gode" oplevelse, der er for mange andre goder steder til det bliver en gentagelse fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tgentle

Jeg har lige anbefalet dem i enden tråd. Jeg kan helt ærligt ikke genkende evt kritik. Jeg har været der en del gange , og synes de giver super god massage. de ved hvad de gør. ..men klart, går man efter noget "100 pct andet" så ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...