Guest Wanker Skrevet 20. Juni, 2017 Jeg syntes generelt at Eroguide fungere godt. Men jeg syntes godt at man skulle dele de danske piger / der arbejdet fra velrenommerede bordeller, fra de udenlandske piger der arbejder fra private værelser m.m Det er kun for søgningen skyld så man får skilt dem ad. Det er ikke fordi jeg har nogen moralske skrupler, da jeg selv har besøgt udenlandske kvinder, men der er mere at kunne sortere i anmeldelserne. Men fedt at have fokus på de piger der vælger at arbejde fra steder som Mon Cherie, Sexy Secret, Pussy Galore, Seductions girls, Afrodites piger, og hvad de ellers hedder de velrenommerede steder. Ved godt at der er over 400 bordeller Storkøbenhavn med de fleste er vel thai massage klinikker, og de har deres egen kategori i anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 20. Juni, 2017 Hej, Dårlige ide, for hvad vil en østpige som arbejder og bor i DK være?? ? Hvor længe skal hun have været i DK før hun kan komme i de "danske" klub.. prøvemanden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 20. Juni, 2017 Emnet debatteres lige nu under Feedback til Eroguide. Hvor tænker du, at danske piger, der IKKE arbejder på bordel skulle placeres? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Juni, 2017 Hvad er "udenlandsk"? Og hvor går skellet? En pige som Dalya i Bagsværd har boet i landet mange år, er velintegreret og taler et smukt dansk. Det samme gælder Brenda på Hvidovrevej. Førstnævnte er fra Iran og sidstnævnte fra Jamaica. For begge gælder det, at de har et hovederhverv andetsteds. Mon ikke der her og i den anden streng tænkes på de piger, der lejlighedsvis kommer op og tager en tørn på et par uger for at vende hjem igen? Og som næsten pr. definition må have "hjælpere" heroppe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg