Hop til indhold
Guest Wanker

Del danske fra udenlandske piger anmeldelse

Recommended Posts

Guest Wanker

Jeg syntes generelt at Eroguide fungere godt.

Men jeg syntes godt at man skulle dele de danske piger / der arbejdet fra velrenommerede bordeller, fra de udenlandske piger der arbejder fra private værelser m.m

Det er kun for søgningen skyld så man får skilt dem ad.

Det er ikke fordi jeg har nogen moralske skrupler, da jeg selv har besøgt udenlandske kvinder, men der er mere at kunne sortere i anmeldelserne.

Men fedt at have fokus på de piger der vælger at arbejde fra steder som Mon Cherie, Sexy Secret, Pussy Galore, Seductions girls, Afrodites piger, og hvad de ellers hedder de velrenommerede steder.

Ved godt at der er over 400 bordeller Storkøbenhavn med de fleste er vel thai massage klinikker, og de har deres egen kategori i anmeldelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Dårlige ide, for hvad vil en østpige som arbejder og bor i DK være?? ?

Hvor længe skal hun have været i DK før hun kan komme i de "danske" klub..

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er "udenlandsk"? Og hvor går skellet?

En pige som Dalya i Bagsværd har boet i landet mange år, er velintegreret og taler et smukt dansk. Det samme gælder Brenda på Hvidovrevej.

Førstnævnte er fra Iran og sidstnævnte fra Jamaica. For begge gælder det, at de har et hovederhverv andetsteds.

Mon ikke der her og i den anden streng tænkes på de piger, der lejlighedsvis kommer op og tager en tørn på et par uger for at vende hjem igen? Og som næsten pr. definition må have "hjælpere" heroppe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...