Hop til indhold

Recommended Posts

Guest allo-allo

Chancerne for svar på dit spørgsmål stiger, hvis du lige sætter et link ind.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, kan kun sige fantastisk oplevelse, er til bondage, blev bundet så jeg ikke kunne rokke med ørene

hun taler godt engelsk

holder til i et studio tæt på Høje Tåstrup station 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars_Nice skrev, for 56 minutter siden:

Ja, kan kun sige fantastisk oplevelse, er til bondage, blev bundet så jeg ikke kunne rokke med ørene

hun taler godt engelsk

holder til i et studio tæt på Høje Tåstrup station 

Jeg kan heller ikke rokke med ørene selvom jeg ikke er bundet :-)

Akesha er en skøn og dygtig spansk domina som kan anbefales. 

Studiet er Lady Iris' Playground of Sin, et af de bedste i Danmark. 

Og ligger ganske rigtig ved

Høje Tåstrup station, men også tæt på Tåstrup station ca 12 min til fods derfra. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 14 timer siden:

Er hun kun domina, eller tilbyder hun også fransk til manden og sex?

Mon ikke den bedste til at svare er Akesha selv? Akesha opgiver både E-mail og mobil nr

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 6 timer siden:

Mon ikke den bedste til at svare er Akesha selv? Akesha opgiver både E-mail og mobil nr

Mon ikke jeg godt selv kan regne ud, at Akesha kan svare på spørgsmålet, men mon ikke jeg spørger her, fordi dem som har besøgt hende givet vis også ved det, og fordi jeg tillægger deres svar størst troværdighed, og mon ikke du skulle spare din egen og andres tid på værdiløse indlæg.

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 31/7/2017 at 23:40:

Mon ikke jeg godt selv kan regne ud, at Akesha kan svare på spørgsmålet, men mon ikke jeg spørger her, fordi dem som har besøgt hende givet vis også ved det, og fordi jeg tillægger deres svar størst troværdighed, og mon ikke du skulle spare din egen og andres tid på værdiløse indlæg.

På forhånd tak!

Hr. Jørgensen

hvis du ikke tillægger Akesha troværdighed i hendes svar på en forespørgelse, hvordan tør du så besøge hende, når netop dominas fordre så kemi og 100% tillid?

(bare endnu et værdiløst indlæg :-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarter har vist fået svar på sin efterlysning, så jeg sætter en stopper for der videre fnidder.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...