Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogle der ved om der tilbydes græsk hos nogle af pigerne? Er de villige for og modtage sorte kys??

Umiddelbar så kender jeg kun til kat i Randers som er med på alt hvis man kender hende godtnok. Er dog blevet træt af kat og søger nogle nye oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Buttman76 skrev, for 3 timer siden:

Er der nogle der ved om der tilbydes græsk hos nogle af pigerne?

Det er der ikk pt. Da der kun er Pære der lige nu :shock:  det er lidt underbemandet lige pt. Fordi 2 af pigerne er der ikk mere :( så ingen græsk pt.

Men tro da der er andre steder i Randers dette tilbydes uden at jeg ved hvor, men mener at have læst om det herinde på Eg :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 45 minutter siden:

Det er der ikk pt. Da der kun er Pære der lige nu :shock:  det er lidt underbemandet lige pt. Fordi 2 af pigerne er der ikk mere :( så ingen græsk pt.

Men tro da der er andre steder i Randers dette tilbydes uden at jeg ved hvor, men mener at have læst om det herinde på Eg :rolleyes:

Tak for info :D

Kan du fortælle om pære. HendesHøjde , om hun er Buttet eller tynd?. Kysser hun ??

Mvh Buttman 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Buttman76 skrev, for 6 timer siden:

Tak for info :D

Kan du fortælle om pære. HendesHøjde , om hun er Buttet eller tynd?. Kysser hun ??

Mvh Buttman 

Det er faktisk over et halvt år siden jeg var sammen med hende, så husker ikk helt så tydeligt :rolleyes: 

Det jeg husker er hun er almindelig Thai højde og tynd, men utrolig sød at være sammen med ;) 

i øvrigt taler hun tydeligt dansk som jeg synes er et + da det nogen gange kniber med Thai-engelsk :P 

hun var dengang og vil tro hun stadig er det, hairy :shock: men Ok for mig, hellere en med hår der er ren

end en uden der har glemt at vaske sig :P Om hun kysser husker jeg ikk og oplever sjælden Thai kysser :rolleyes: 

Håber det er svar nok :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...