Hop til indhold
8000

Augustenborggade 15 Århus

Recommended Posts

Var her i dag.

Stedet har været lukket i en periode, så ville tjekke op på på alt var ved det gamle. (Pim)

Det var det ikke. Blev budt velkommen af en dame  Lidt chubby Strækmærker mindre bskål som er berørings venlige.Skyder hende til + 30 år.

Der er kommet flere forhæng op i lokalet, vil skyde på at der er tre brikse og måske en i baglokalet som i gamle dage.

Damen Jip spurgte straks ind til hj men jeg afventede bestilling for lige at mærke stemning. Massagen var fin blød og hun kom i en forhandlingssituation igen og vi blev enige om FP til en tudse. Hun ville gerne have lidt mere.

Da der var gået 3 kvarter begyndte hun med klokken. Så efter en halvtrist omgang hvor jeg havde gjort mit bedste for en god fællles oplevelse afsluttede jeg selv med hånd på hendes bryster.

Fik indtryk af at det er hendes klinik og at PIm ikke er der mere, Ved heller ikke om klinikken hedder Sai Mai mere.Men igen tror bare hun svarede ja til alt. 

Skulle have taget en tur med Cream som er kommet til byen I dag. Det er længe siden jeg har haft fornøjelsen af hende.

Venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...