Hop til indhold
Guest Pj773

Farvel og tak

Recommended Posts

Guest Pj773

Tiden er kommet, hvor jeg har besluttet at slette min profil her på EG.

Hvis noget kommer til at fylde for meget i ens liv, så må man tage tyren ved hornene og gøre noget ved det. 

For  mit vedkommende betyder det, at jeg er nødt til at forlade denne  "EG-verden".

Tak for alt.  Ingen nævnt ingen glemt. 

Life must go on;-)

Redigeret af Pj773
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pj773 skrev, for 12 minutter siden:

Tiden er kommet, hvor jeg har besluttet at slette min profil her på EG.

Det er OK hvis du bare dropper EG og aldrig opsøger os mere.

Men hvis du sletter din profil, bliver dine indlæg til noget skrevet af "Guest", hvilket vi har mere end rigeligt af i forvejen. Så hvis du vil gøre os en tjeneste, så er det bedre at du smutter lige så stille, uden at slette profilen. Evt. kan du ændre dit password til noget du ikke kan huske efterfølgende, så du ikke bliver fristet til at fortsætte.

Life must go on.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
Ledvogter skrev, for 6 minutter siden:

Det er OK hvis du bare dropper EG og aldrig opsøger os mere.

Men hvis du sletter din profil, bliver dine indlæg til noget skrevet af "Guest", hvilket vi har mere end rigeligt af i forvejen. Så hvis du vil gøre os en tjeneste, så er det bedre at du smutter lige så stille, uden at slette profilen. Evt. kan du ændre dit password til noget du ikke kan huske efterfølgende, så du ikke bliver fristet til at fortsætte.

Life must go on.

-Ledvogter

Ok. Lad os da sige det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledvogter skrev, for 21 timer siden:

Det er OK hvis du bare dropper EG og aldrig opsøger os mere.

Men hvis du sletter din profil, bliver dine indlæg til noget skrevet af "Guest", hvilket vi har mere end rigeligt af i forvejen. Så hvis du vil gøre os en tjeneste, så er det bedre at du smutter lige så stille, uden at slette profilen. Evt. kan du ændre dit password til noget du ikke kan huske efterfølgende, så du ikke bliver fristet til at fortsætte.

Life must go on.

-Ledvogter

Der står da guest Pj773 ved ham nu :)

Hvordan kan det være at der kun gør det, ved nogle af brugerne som i tidens løb er slettet?  Og andre bliver slettet totalt, så der kun står guest. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

Der står da guest Pj773 ved ham nu :)

Hvordan kan det være at der kun gør det, ved nogle af brugerne som i tidens løb er slettet?  Og andre bliver slettet totalt, så der kun står guest. 

I "gamle dage", når vi slettet en profil, blev navnet også slettet. I dag gemmer systemet navnet og tilføjer så "Guest" foran.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 9 timer siden:

I "gamle dage", når vi slettet en profil, blev navnet også slettet. I dag gemmer systemet navnet og tilføjer så "Guest" foran.

Ok, jeg synes bare at kunne huske, at det gennem tiden har varieret om der kun stod guest eller ej, sådan ad flere omgange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 12 timer siden:

I "gamle dage", når vi slettet en profil, blev navnet også slettet. I dag gemmer systemet navnet og tilføjer så "Guest" foran.

jeg synes at have lagt mærke til at brugere som bad om at blive slettet blev siden opført som Guest som du skriver

mens dem der selv slettede deres profil stod der Guest foran deres brugernavn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...