Nielsen1999 75 Skrevet 19. Juni, 2017 Hej Nogle der skal tømme sig i hende her i Vestbjerg https://annoncelight.dk/showad/181177 Aalborg N. Nyt. Freja. Erotisk buttet nymfo. Luxussex med det hele til det sidste. Giv mig det hele. Tirsdag 8-18 Nordjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pj773 Skrevet 19. Juni, 2017 Nielsen1999 skrev, for 12 minutter siden: Hej Nogle der skal tømme sig i hende her i Vestbjerg https://annoncelight.dk/showad/181177 Aalborg N. Nyt. Freja. Erotisk buttet nymfo. Luxussex med det hele til det sidste. Giv mig det hele. Tirsdag 8-18 Nordjylland Lyder godt men pigen: " Vendelkvinde". Er bagmanden ikke den største lystløgner i kongeriget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 19. Juni, 2017 Hvordan tømme sig? Jeg synes, at ordlyden virker frastødende. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niels Ebbesen Skrevet 20. Juni, 2017 Vis dog pigerne den respekt som de fortjener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen1999 75 Skrevet 20. Juni, 2017 det er jo det man gør ejakulerer i skeden Når manden ejakulerer, pumpes den færdige sæd med stor kraft gennem urinrøret og sprøjtes ud gennem åbningen TidKvind2014 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjydetilbuttede 3 Skrevet 20. Juni, 2017 Jo det er ham men er nød til at sige denne kvinde er skøn og dejlig og besøge glad pg smilende og gir sig fuldt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Juni, 2017 Nielsen1999 skrev, for 59 minutter siden: det er jo det man gør ejakulerer i skeden .... og det er jo også det, man gør, når man ørler ude i tønden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 23. Juni, 2017 Hvis det han tænder på er at "tømme sig" i en kvinde, og derudover bruge vulgært sprog omkring det. Så lad dog manden. Det er der højest sansynligt også kvinder der tænder på. Så det er jo fint. Dem der bliver stødt over det af den ene eller den anden grund, kan jo lade være med at læse med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg