Onslow

Et bildæk hist og her

22 indlæg i denne tråd

http://www.jv.dk/haderslev/Folketingsmedlem-fik-skaaret-sine-bildaek-op/artikel/2516267

De sande fredsforkæmpere viser igen deres format, og en DF'er ,å da kunne tåle sådan lidt sjov i gaden, ikke?

Vi andre ikke helt så privilegerede må så indtil videre heldigvis nøjes med hundelort i postkassen og medlemskab af diverse bogklubber, hvis eksistens eller var én ubekendt.

Jo, det politiske landskab er skam interessant. 

Alkoholikeren synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja man får hvad man fortjener nogle gange

men det er jo ikke i orden , til gengæld kan det føles hårdt at blive svinet til uden grund, af politikere eller andre , som jo 

nu ikke længere kan straffes for injurier ?

Redigeret af trold2

Del dette indlæg

Link til indlæg
trold2 skrev, for 2 minutter siden:

ja man får hvad man fortjener nogle gange

Trold hvis du mener at nogle MF, eller nogen på grund af deres politiske eller religiøse overbevisning skal finde sig i hærværk, chikaner o.s.v. Og det er velfortjent, syntes jeg du er langt meget langt ude, selv personer jeg kender fra den yderste venstrefløj og ditto højre har min respekt, og får altid mine kritiske kommentRer når vi er i selskab med hinanden...begrebet argumenter og holdninger SKAL man i et ordenligt samfund kunne rumme at debatere, gerne i en "barsk tone" men ikke hærværk, medlemskab af bogklubber og hundelort i postkassen, og for en god ordensskyld møder jeg modstandere, der er hvide og brune røde og blå i alle stærke og mindre stærke nuancer, men vi respekterer sgu hinanden uden at lave " drenge streger"

Vh - trods alt...

Alko

Prinz og pocketmoney synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 18 minutter siden:

Trold hvis du mener at nogle MF, eller nogen på grund af deres politiske eller religiøse overbevisning skal finde sig i hærværk, chikaner o.s.v. Og det er velfortjent, syntes jeg du er langt meget langt ude, selv personer jeg kender fra den yderste venstrefløj og ditto højre har min respekt, og får altid mine kritiske kommentRer når vi er i selskab med hinanden...begrebet argumenter og holdninger SKAL man i et ordenligt samfund kunne rumme at debatere, gerne i en "barsk tone" men ikke hærværk, medlemskab af bogklubber og hundelort i postkassen, og for en god ordensskyld møder jeg modstandere, der er hvide og brune røde og blå i alle stærke og mindre stærke nuancer, men vi respekterer sgu hinanden uden at lave " drenge streger"

Vh - trods alt...

Alko

du skal læse hvad jeg tilføjede så behøvede du ikke skrive ok 

gå tilbage igen og læs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 42 minutter siden:

http://www.jv.dk/haderslev/Folketingsmedlem-fik-skaaret-sine-bildaek-op/artikel/2516267

De sande fredsforkæmpere viser igen deres format, og en DF'er ,å da kunne tåle sådan lidt sjov i gaden, ikke?

Vi andre ikke helt så privilegerede må så indtil videre heldigvis nøjes med hundelort i postkassen og medlemskab af diverse bogklubber, hvis eksistens eller var én ubekendt.

men det oplever alle partier jo fogh fik maling i håret osv

hvorfor er det pludseligt interessant fordi det er dansk folkeparti , 

Del dette indlæg

Link til indlæg
trold2 skrev, for 25 minutter siden:

til gengæld kan det føles hårdt at blive svinet til uden grund, af politikere eller andre , som jo 

nu ikke længere kan straffes for injurier

Hvad er det for noget forbandet vrøvl?

Der er mig bekendt ikke rørt ved injurielovgivningen, så stop dig selv!

Og hvis du slet skjult mener, at mine politiske holdninger berettiger nogen til den slags, som ikke kun er en pestilens for mig, men også for de firmaer, der får deres bøger, dildoer og andet tilbage i hovedet med omkostninger til følge, så er du godt nok længere ude, end hvad jeg før har troet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
trold2 skrev, for 59 minutter siden:

du skal læse hvad jeg tilføjede så behøvede du ikke skrive ok 

gå tilbage igen og læs

Se nu skrev jeg jo før du redigerede, måske redigeret kom efter min reaktion...har læst dit tillæg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 37 minutter siden:

Se nu skrev jeg jo før du redigerede, måske redigeret kom efter min reaktion...har læst dit tillæg...

nej men skrev ikke færdig , i første omgang , skulle lige tænke mig om , er det tilladt her blå kors æresmedlem

Del dette indlæg

Link til indlæg
trold2 skrev, for 1 time siden:

Fordi det er Onslow's parti. 

Funktionær synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
autisten skrev, for 22 minutter siden:

nej fordi det går ud over alle partier ikke kun, måske , det ved jeg ikke ,onslaws 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autisten skrev, for 34 minutter siden:

Har du noget, som du kan få ét eller andet på recept for?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

Vh - trods alt...

Alko

Jeg harr faktisk kommen hundelort i en postkasse. Det var fordi jeg fandt ud af hvem der smed posen med lorten ind i min have.

tvr og Alkoholikeren synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
trold2 skrev, for 3 timer siden:

Ham der hældte maling på Fogh fik da også en straf for det og det var meget stor interesse for sagen, selv om han ikke var medlem af DF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

nej men skrev ikke færdig , i første omgang , skulle lige tænke mig om , er det tilladt her blå kors æresmedlem

Ja da, men som jeg skrev, reagerede jeg på det der stod da jeg læste eet, og ikke hvad der efterfølgende blev tilføjet, er det ok?

Prinz synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 8 minutter siden:

Ja da, men som jeg skrev, reagerede jeg på det der stod da jeg læste eet, og ikke hvad der efterfølgende blev tilføjet, er det ok?

næ du skal læse det hele , men nu er det jo noget andet ikke 

så skriv hvad du vil 

Del dette indlæg

Link til indlæg
trold2 skrev, for 8 minutter siden:

næ du skal læse det hele , men nu er det jo noget andet ikke 

så skriv hvad du vil 

Jeg læste det der var, og forholdt mig til det, at du så efterfølgende redigerer og kritiserer, syntes jeg er dit problem, end of story..

vh

Alko med blå kors...

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 18 timer siden:

Mine forældre, der også i perioder er aktive i indvandrerdebatten, har oplevet hundelorte i postkassen, tlf opringninger midt om natten,  samt at få smadret deres bil til ukendelighed med baseballbats eller lign. begået af dine såkaldte "patrioter". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 2 minutter siden:

Mine forældre, der også i perioder er aktive i indvandrerdebatten, har oplevet hundelorte i postkassen, tlf opringninger midt om natten,  samt at få smadret deres bil til ukendelighed med baseballbats eller lign. begået af dine såkaldte "patrioter". 

Hvad fik disse "mine såkaldte patrioter" så i byretten?

Del dette indlæg

Link til indlæg

De blev aldrig fanget, politiet kom og tog fingeraftryk mm, men opgav at finde synderne. 

Men de var ikke i tvivl om at det var rettet mod deres politiske holdning, de havde en "sticker" i bagruden som åbenbart havde provokeret nogle "patrioter" så meget at bilen skulle smadres. (vi snakker her om en bil på en stille villavej, og den ENESTE der nogensinde er blevet angrebet på den måde i området).

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bear

uanset hvilken side eller midte af det politiske spektrum, man måtte dele sym- og antipatier med, så er noget sådant totalt uacceptabelt.

Og den slags tosser fatter helt åbenlyst ikke, at de derved i allerhøjeste grad svækker dem selv mere end modstanderne.

Hvad står der i øvrigt på bemeldte "sticker"?

Gungner synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

@Bear

uanset hvilken side eller midte af det politiske spektrum, man måtte dele sym- og antipatier med, så er noget sådant totalt uacceptabelt.

Og den slags tosser fatter helt åbenlyst ikke, at de derved i allerhøjeste grad svækker dem selv mere end modstanderne.

Hvad står der i øvrigt på bemeldte "sticker"?

Det vil jeg ikke fortælle i et åbent forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu