Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der har været der for nyligt og kan sige hvad/hvem der er værd at besøge...var der for 1 år siden og i denne thai verden, så sker der meget på et år..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, for 5 timer siden:

Nogen der har været der for nyligt og kan sige hvad/hvem der er værd at besøge...var der for 1 år siden og i denne thai verden, så sker der meget på et år..

http://gamraimassage.dk.84-246-247-18.telanco.dk/pages/galleri.php

Jeg har været der for ret nylig, og det var udmærket, som sædvanligt. - Jeg kan ikke give dig nogen navne på piger - hende jeg blev behandlet af, kan jeg heller ikke huske hvad hed - muligvis Yaya. - En pige på ca 30? - God til at give massage. Vi sluttede med en omgang sex. - Hun var villig til at sprede ben og lade sig kramme. - Det var blevet en varm og svedig tur, så hun sørgede for at temperere et brusebad til mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der primo maj i år, og fik en ultimativt glimrende behandling hos Nadi, en thaipige på ca. 25 år, god afslappet massage uden oliesjaskeri - og ikke mindst: hun var sød, kærlig og smilende hele vejen!

Det var første gang jeg var der - og det er en udfordring at finde adressen! Jeg har aldrig været ude for en så bøvlet adresse... Du kender sikkert stedet, men mit råd til Gamrai-novicer er at køre langsomt ad Novembervej, og kigge efter Thailands flag, det står i hækken ved stedet...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...