Onslow

London igen igen

19 indlæg i denne tråd

Uanset, hvad der måtte være op eller ned, så vil jeg gerne hermed tage afstand fra ethvert angreb/attentat mod tilfældige.

Samtidig give udtryk for min sympati og medfølelse med dem, det er gået ud over og deres pårørende.

pocketmoney synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er frygteligt. Håber virkeligt ikke, at vi skal til at vide vidne til at højreekstremistiske tosser begynder at gå til modangreb i Europa. 

Så vil konflikterne eskalere voldsomt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

White pride lignende tosser kører på med kommentarer som

eye for an eye

Ram-A-Van ramadan

og muslimerne kører nu offerkortet helt til grænsen overalt og bygger hævnstemning op blandt isis supportere.

Det ender galt. 

Følg med på de britiske medier. 

pocketmoney og Alkoholikeren synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 18 timer siden:

Ja en genopstandelse af korstogene er på vej, sidst måde de vist til Østrig, og denne gang har vi en stor 5 kolliene i Europa...

Var korstogene ikke den anden vej?

Del dette indlæg

Link til indlæg

De var eklektiske, det startede med at den Kristine verden ville beskytte pilgrimme der var på,færd til Jerusalem, og de blev plyndret og myrdet af de lokale muslimer, så Kim der korsriddere, og det endte i flere korstog, der dybest set var en religion og kultur krig, og det er det stadig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vidner bare om at der er idioter alle vegne høj som lav. muslim ikke muslim englænder ikke englænder, hvid ikke hvid. Mennesket idioti.

Men hvad skete der, der skete noget forunderligt imamen fra den moske folk kom fra beskyttede ham faktisk mod folkemængden der fuld forstårligt var efter ham. indtil politiet kom. Det synes jeg er interessant.

Lars Boca snakkede noget om at ISIS trækker offerkortet, ja det gør de nok, for det er så nemt og så destruktivt man må bruge de syge tanker man har til rådighed. At en ISIS kriger tænke på at forhandle om fred, det sker nok ikke. Men man har hørt om ISIS kriger der hopper fra simpelthen hvor vanviddet er gået op for dem desertører.

modenelsker og Playful synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 2 timer siden:

Det vidner bare om at der er idioter alle vegne høj som lav. muslim ikke muslim englænder ikke englænder, hvid ikke hvid. Mennesket idioti.

Men hvad skete der, der skete noget forunderligt imamen fra den moske folk kom fra beskyttede ham faktisk mod folkemængden der fuld forstårligt var efter ham. indtil politiet kom. Det synes jeg er interessant.

Lars Boca snakkede noget om at ISIS trækker offerkortet, ja det gør de nok, for det er så nemt og så destruktivt man må bruge de syge tanker man har til rådighed. At en ISIS kriger tænke på at forhandle om fred, det sker nok ikke. Men man har hørt om ISIS kriger der hopper fra simpelthen hvor vanviddet er gået op for dem desertører.

vi vil så nok desværre se mere af den slags .jo flere ofre jo flere fortvivlede pårørende .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 5 timer siden:

Hej Romantiker

Hvorfor er det interessant? Selvom de fleste af os, nok ønsker at idioten får en kugle for panden, så befinder vi os i den civiliserede del af verden. Ikke i mellemøsten. 

Mener du at han skulle have været overladt til en standret og kastet for muslimerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 5 timer siden:

Men man har hørt om ISIS kriger der hopper fra simpelthen hvor vanviddet er gået op for dem desertører.

Enig romantiker. Svinene finder nogle gange ud af at det ikke er en dans på roser, at være ISIS kriger. Og at dagligdagen ikke går med at skære halsen over på Kuffar, men med at rense toiletter. 

Håber at deres historier vil afholde flere fra at melde sig under fanerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 8 timer siden:

Hej Romantiker

Hvorfor er det interessant? Selvom de fleste af os, nok ønsker at idioten får en kugle for panden, så befinder vi os i den civiliserede del af verden. Ikke i mellemøsten. 

Mener du at han skulle have været overladt til en standret og kastet for muslimerne?

Jeg synes det er interessant, fordi det er sådan en sort hvid billeder af det hele gråt i gråt også pludselig Er der en af de "fremmed" rent faktisk beskytter en af deres "fjender". episoden blev kun kort nævnt i nyhederne.

Nej han skulle ikke blivet kastede for den rasende folkemængde, det var godt der var en kølig og beskyttende Imam

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 42 minutter siden:

Jeg synes det er interessant, fordi det er sådan en sort hvid billeder af det hele gråt i gråt også pludselig Er der en af de "fremmed" rent faktisk beskytter en af deres "fjender". episoden blev kun kort nævnt i nyhederne.

Nej han skulle ikke blivet kastede for den rasende folkemængde, det var godt der var en kølig og beskyttende Imam

Det var præcis som da nogle 2. Generations indvandrede hjalp en beruset kvinde hjem på Nørrebro ( uden at voldtage hende ) 

Dette fik stor opmærksomhed i medierne !!! Ingen havde løftet et øje om det havde været etniske danskere som havde hjulpet hende hjem.

Men stor ros til imamen, at han ikke slog ham ihjel, virkelig flot ! En dansk præst havde uden tvivl afreageret på terroristen.

Og stor ros til drengene/mændene som hjalp den berusede pige hjem, helt uden at forulempe hende, jeg er så stolt !

pocketmoney, Prinz og Lars Boca synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 45 minutter siden:

Ja. Det er utroligt lidt, der er kommet frem i medierne i det hele taget om dette angreb. 

Nogle enkelte øjenvidneberetninger, der er gået igen. Vi ved faktisk stort set ingenting. 

Som jeg har fået opfattelsen, så var der ingen døde ved angrebet? Den døde person var død i forvejen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, 1 time siden:

Det var præcis som da nogle 2. Generations indvandrede hjalp en beruset kvinde hjem på Nørrebro ( uden at voldtage hende ) 

Dette fik stor opmærksomhed i medierne !!! Ingen havde løftet et øje om det havde været etniske danskere som havde hjulpet hende hjem.

Men stor ros til imamen, at han ikke slog ham ihjel, virkelig flot ! En dansk præst havde uden tvivl afreageret på terroristen.

Og stor ros til drengene/mændene som hjalp den berusede pige hjem, helt uden at forulempe hende, jeg er så stolt !

Kan ikke huske hvilken kirke det var i København, men en præst bliv så hamr over en familie der skulle udvises, så de "gik under jorden" i den kirke og præsten hvad skete der med ham? det skete et eller andet sanktion husker denne historie meget lidt.

et eller andet sted går jeg nærmest indenfor at gemme mennesker. Om hende den kinesisk pige der får topkarakter i skolen og var lynende hurtig til at lærer at tale dansk, men nej hun skulle sendes hjem... det er et eller andet galt med lovgivningen, kan huske flere at sådanne eksemplar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt underligt, at dr overhovedet ikke har været fokus på, at bemeldte moske, er en af de allermest hadspredende og gør alt for at radikalisere folk, der i forvejen er motiverede for den slags.

pocketmoney og tvr synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 2 timer siden:

Ja. Det er utroligt lidt, der er kommet frem i medierne i det hele taget om dette angreb. 

Nogle enkelte øjenvidneberetninger, der er gået igen. Vi ved faktisk stort set ingenting. 

Som jeg har fået opfattelsen, så var der ingen døde ved angrebet? Den døde person var død i forvejen?

Luften gik jo totalt af ballonen da det viste sig at der ikke var nogle døde ved angrebet.

I Frankrig alene har der siden Charlie Hebdo været ca 20 muslimske terror angreb, men har er det jo også kun de blodige anslag der giver genklang.

Der er flere eksempler på tosser der pludselig går amok i deres køretøj og pløjer folk ned. Jeg husker tydeligt at det engang skete i en folkemængde efter et Tour de France opløb. Jeg tror ikke det blev betegnet som terror.

At folk efterfølgende springer ud og slagter folk med knive, DET er nyt!

pocketmoney og Lars Boca synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 2 timer siden:

Det er spot on godt skrevet! :) 

Hende her var mindre heldig....... men hun havde jo selvfølgelig også selv lagt op til det :roll:

http://www.msn.com/da-dk/nyheder/krimi/unge-mænd-lokkede-kvinde-i-baghold-og-voldtog-hende/ar-BBCWWrs?li=AAb1P9X&ocid=spartanntp

Lars Boca og pocketmoney synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 8 timer siden:

Lidt underligt, at dr overhovedet ikke har været fokus på, at bemeldte moske, er en af de allermest hadspredende og gør alt for at radikalisere folk, der i forvejen er motiverede for den slags.

Ja, Onslow, det sad jeg faktisk også og tænkte på. Uanset at man ikke dømme, kunne man nok forestille sig en årsag eller 2 til at netop denne blev valgt... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Zenia Stampes "våde" drøm. En rigtig højreekstremist der øver terror mod muslimer var lige ved og næsten i Malmø. Havde hun ventet i en uge havde hun ikke behøvet at udstille sig selv som en total idiot. Desværre gik hendes "våde" drøm i opfyldelse i London. Heldigvis døde ingen ved nogen af disse angreb

http://lokalavisen.dk/zenia-stampe-raser-efter-angreb-paa-flygtninge-i-malmoe-hvor-er-mediernes-terrordaekning-/20170613/artikler/306139995/1265

https://www.mm.dk/zenia-stampes-terror-i-malmo-var-ikke-terror/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu