Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg hos Helen i Valby igår og jeg blev "lidt" skuffet.

Betalte for 1 time 1500 men fik 35 min inc bad, Helen er en sød pige som giver en kanon køretur, ok krop.

Besøger hende nok igen, men gentager time sjuskeriet sig kommer jeg ikke mere.

ps. Der var 2-3 piger foruden Helen, men det lignede mere en forsamling fra et thai alderdomshjem

Del dette indlæg


Link til indlæg
EUwanker skrev, for 3 timer siden:

Var på besøg hos Helen i Valby igår og jeg blev "lidt" skuffet.

Betalte for 1 time 1500 men fik 35 min inc bad, Helen er en sød pige som giver en kanon køretur, ok krop.

Besøger hende nok igen, men gentager time sjuskeriet sig kommer jeg ikke mere.

ps. Der var 2-3 piger foruden Helen, men det lignede mere en forsamling fra et thai alderdomshjem

Forsøgte i sidste uge at fange Helen, ringede først til Taastrup, hvor hende i telefonen sagde at Helen var tilstede. Drønede til Taastrup blot for at få at vide, at hun ikke var der alligevel. Blev tilbudt en rædsel - fedladen med farvet rødligt hår - takkede nej. På vej ned ringede jeg til Valby og fik at vide af lidt dansk talende telefondame, at Helen var dér - jeg spurgte endda 2 gange om det nu også var tilfældet. Så fra Taastrup til Valby for at opleve, at Helen heller ikke var på arbejde dér:-( Fandeme skidt. Jeg valgte dog at få massage m.m.m. med Emmy også sul på kroppen, hun kunne ikke massere. men var mere end villig til det frække - så det endte som et ok besøg. Men vil fremover sikre at enten Helen eller Anna er på arbejde før turen går dertil igen. Faktisk ærgerligt, har besøgt Helen nu 15 gange og selvom det ikke har været hende selv, har pigerne været ok af udseende og kvalitet i massage m.m.m. Hun er vist ved at åbne endnu en klinik - denne gang ni Buddinge !! ikke sikker på hun magter at holde kvaliteten, det er jo ikke nok at hun personligt gør det, når personalet trækker det hele ned.

mange ord der lige lå "på lager"

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...