Hop til indhold
Rescue51

SEXFEST VED VEJLE Onsdag den 28. juni - med 4 SUPERFRÆKKE PIGER

Recommended Posts

Kære alle, der synes GB er sjovt, frækt og festligt :) måske I kunne være interesseret i at deltage.

bh.

Rescue51

link: https://annoncelight.dk/showad/230393

Så er det med at komme ud af starthullerne, for den 28. juni mellem kl. 10.00 og 14.00 har I en enestående chance for at deltage i en vaskeægte sexfest med 4 totalt tændte og lækre tøser, der alle sammen ved præcist hvad fyrene skal have med hjem, inden de skal på en HÅRD sommerferie. Vi har alle 4 prøvet Gangbang tidligere, og vi kan li’ det.

Der er dækket op til gilde, og vi udover de sexuelle aktiviteter, så skal der altså også være lidt hygge, så der bliver tændt op for grillen og smidt nogle pølser på, og der serveres også en øl og/eller et glas vin på denne dag.
Vi håber på fremragende solskinsvejr, for der er også plads til lidt udendørs aktiviteter - hygge og afslapning, ind i mellem de store fysiske udfoldelser - måske er der en som trænger til et frækt blowjob, mens han sidder med sin øl og misser op mod solen eller???? - Hvis vejret snyder os, så er der også masser af indendørs plads - men vi håber at vejrguderne holder hånden over os og dagens begivenhed.

Hvem er vi 4 gudinder så - afgjort noget for enhver smag:

SOFIE er 20 år, og en sindsyg lækker lille frækkert med det frækkeste glimt i øjnene og iøvrigt et super smukt ansigt og en drønfræk sexet krop.
DATA: 162 cm høj og vejer 56 kg, og har en fræk struttende D-skål- ved kemi, så nyder jeg dejlige tunge kys, jeg er til oralsex/mundknep uden kondom, og også sex uden kondom så nyder jeg at blive slikket, også i numsen. 

LISA er 22 år, og er en super flot, langbenet modelpige - en af dem du vender dig om efter, når du ser hende på gaden.
DATA: 170 cm høj og vejer 65 kg, og har en fræk struttende C-skål- ved kemi, så nyder jeg dejlige tunge kys, jeg er til oralsex/mundknep uden kondom, og også sex uden kondom så nyder jeg at blive slikket, analsex er også muligt, dog med forbehold for str. - moderate klap i røven og kvælertag tænder jeg også på.

SIGNE er 27 år, og også en flot slank super fræk pige med glimt i øjnene, som tydelig lokker: “kom og tag mig”
DATA: 164 cm og vejer 50 kg, og så har jeg en dejlig B-skåls front - jeg sutter gerne pik uden kondom, du må sprøjte og jeg sluger begærligt hver en dråbe. Analsex er også muligt, dog med forbehold for str. og gerne sexuden kondom. Jeg elsker også til frække våde dybe tungekys.

ANDREA er 37 år, en flot slank pige der har prøvet gangbangs nogle gange tidligere - og nyder det til fulde.
DATA: 171 cm høj og vejer 59kg, med en dejlig fast D-skål. - jeg nyder også dejlige tungekysoralsex/mundknep uden kondom, og sluger meget gerne, sex uden kondom og analsex er jeg også klar på og en sandwich og DP er også noget jeg nyder.

PRISER 
1 time kr. 1600,- (1600 pr. time) 
2 timer kr. 2200,- (1100 pr. time) 
3 timer kr. 3000,- (1000 pr. time) 
4 timer kr. 3600,- (900 pr. time) 

tillæg anal kr. 400,- uden kondom kr. 500,- 

Pakke A 2 timer uden kondom og incl. anal kr. 2900,- (spar kr. 200,-) 
Pakke B 3 timer uden kondom og incl. anal kr. 3600,- (spar kr. 300,-) 
Pakke C 4 timer uden kondom og incl. anal kr. 4000,- (spar kr. 500,-)

Din tilmelding skal ske til denne mail [email protected].  ( ja, der er jo faktisk 4 af slagsen ) 
 [email protected]
VIGTIGT: Adressen på stedet udsendes som en sms ca. 1 time før start, så ved tilmelding skal vi bruge et mobil nr. som vi kan sms’e til.

Du må få alle de udløsninger du kan, og hygge dig med os piger, som du har lyst til.

Der er mulighed for bad, og vi har håndklæder - vi har kondomer i standard størrelse, bruger du andet, så medbring gerne.

Spørgsmål om andet end dette event besvares ikke - og der fremsendes ikke yderligere fotos, og der tilbydes ikke ene og alenestunder med os. 

OFFENTLIG TRANSPORT
Kommer du med offentlig transport, så tilbyder vi at arrangere transport fra Vejle Banegård - direkte til stedet , men så vil vi gerne have besked om det mindst 2 dage inden arrangementet

Redigeret af Rescue51

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 4 timer siden:

Kære alle, der synes GB er sjovt, frækt og festligt :) måske I kunne være interesseret i at deltage.

bh.

Rescue51

link: https://annoncelight.dk/showad/230393

Så er det med at komme ud af starthullerne, for den 28. juni mellem kl. 10.00 og 14.00 har I en enestående chance for at deltage i en vaskeægte sexfest med 4 totalt tændte og lækre tøser, der alle sammen ved præcist hvad fyrene skal have med hjem, inden de skal på en HÅRD sommerferie. Vi har alle 4 prøvet Gangbang tidligere, og vi kan li’ det.

Der er dækket op til gilde, og vi udover de sexuelle aktiviteter, så skal der altså også være lidt hygge, så der bliver tændt op for grillen og smidt nogle pølser på, og der serveres også en øl og/eller et glas vin på denne dag.
Vi håber på fremragende solskinsvejr, for der er også plads til lidt udendørs aktiviteter - hygge og afslapning, ind i mellem de store fysiske udfoldelser - måske er der en som trænger til et frækt blowjob, mens han sidder med sin øl og misser op mod solen eller???? - Hvis vejret snyder os, så er der også masser af indendørs plads - men vi håber at vejrguderne holder hånden over os og dagens begivenhed.

Hvem er vi 4 gudinder så - afgjort noget for enhver smag:

SOFIE er 20 år, og en sindsyg lækker lille frækkert med det frækkeste glimt i øjnene og iøvrigt et super smukt ansigt og en drønfræk sexet krop.
DATA: 162 cm høj og vejer 56 kg, og har en fræk struttende D-skål- ved kemi, så nyder jeg dejlige tunge kys, jeg er til oralsex/mundknep uden kondom, og også sex uden kondom så nyder jeg at blive slikket, også i numsen. 

LISA er 22 år, og er en super flot, langbenet modelpige - en af dem du vender dig om efter, når du ser hende på gaden.
DATA: 170 cm høj og vejer 65 kg, og har en fræk struttende C-skål- ved kemi, så nyder jeg dejlige tunge kys, jeg er til oralsex/mundknep uden kondom, og også sex uden kondom så nyder jeg at blive slikket, analsex er også muligt, dog med forbehold for str. - moderate klap i røven og kvælertag tænder jeg også på.

SIGNE er 27 år, og også en flot slank super fræk pige med glimt i øjnene, som tydelig lokker: “kom og tag mig”
DATA: 164 cm og vejer 50 kg, og så har jeg en dejlig B-skåls front - jeg sutter gerne pik uden kondom, du må sprøjte og jeg sluger begærligt hver en dråbe. Analsex er også muligt, dog med forbehold for str. og gerne sexuden kondom. Jeg elsker også til frække våde dybe tungekys.

ANDREA er 37 år, en flot slank pige der har prøvet gangbangs nogle gange tidligere - og nyder det til fulde.
DATA: 171 cm høj og vejer 59kg, med en dejlig fast D-skål. - jeg nyder også dejlige tungekysoralsex/mundknep uden kondom, og sluger meget gerne, sex uden kondom og analsex er jeg også klar på og en sandwich og DP er også noget jeg nyder.

PRISER 
1 time kr. 1600,- (1600 pr. time) 
2 timer kr. 2200,- (1100 pr. time) 
3 timer kr. 3000,- (1000 pr. time) 
4 timer kr. 3600,- (900 pr. time) 

tillæg anal kr. 400,- uden kondom kr. 500,- 

Pakke A 2 timer uden kondom og incl. anal kr. 2900,- (spar kr. 200,-) 
Pakke B 3 timer uden kondom og incl. anal kr. 3600,- (spar kr. 300,-) 
Pakke C 4 timer uden kondom og incl. anal kr. 4000,- (spar kr. 500,-)

Din tilmelding skal ske til denne mail [email protected].  ( ja, der er jo faktisk 4 af slagsen ) 
 [email protected]
VIGTIGT: Adressen på stedet udsendes som en sms ca. 1 time før start, så ved tilmelding skal vi bruge et mobil nr. som vi kan sms’e til.

Du må få alle de udløsninger du kan, og hygge dig med os piger, som du har lyst til.

Der er mulighed for bad, og vi har håndklæder - vi har kondomer i standard størrelse, bruger du andet, så medbring gerne.

Spørgsmål om andet end dette event besvares ikke - og der fremsendes ikke yderligere fotos, og der tilbydes ikke ene og alenestunder med os. 

OFFENTLIG TRANSPORT
Kommer du med offentlig transport, så tilbyder vi at arrangere transport fra Vejle Banegård - direkte til stedet , men så vil vi gerne have besked om det mindst 2 dage inden arrangementet

det kan godt betale sig at bruge linket - der er nogle skide frække fotos på annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoSecret skrev, for 2 timer siden:

Kæft, jeg glæder mig til at komme ud og få en grillpølse! :D

ja, men pas nu på at din egen ikke havner på grillen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan h..... gør du det? vi andre søger og leder med lys og lygte efter en date med een af så frække piger! og her er der 4 af slagsen. Desværre kan jeg ikke selv deltage, men jeg må sige at det er et flot set-up!

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoSecret skrev, for 20 timer siden:

Kæft, jeg glæder mig til at komme ud og få en grillpølse! :D

Tror også pigerne glæder sig til .... "pølse" !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 23 timer siden:

Hvordan h..... gør du det? vi andre søger og leder med lys og lygte efter en date med een af så frække piger! og her er der 4 af slagsen. Desværre kan jeg ikke selv deltage, men jeg må sige at det er et flot set-up!

Kære Samsom 

Det må være min charme :D for jeg har ikke meget andet at byde på :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, den 06/24/2017 at 11:16:

Kære Samsom 

Det må være min charme :D for jeg har ikke meget andet at byde på :P

du opfylder nok kriterierne for de 3 s'er - Charme - Selvtillid og lækkert hår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig lavet det sådan,  at jeg kan deltage i alle 4 timer på onsdag i Vejle. Ville fandme ikke gå glip af de 4 lækre piger, og glæder mig til sammen med forhåbentlig mange andre at få dejligt liveshow helt ind bag øjenkrogen :D

ville gerne om jeg kunne hygge mig med dem alle 4 men tror desværre ikke krudtet i bøssen er til det. Så må man jo kigge og hygge for resten :P

ses brothers in arms 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emil den sexglade skrev, for 18 timer siden:

Ærgerligt - er i Vejle men optaget af job frem til kl.1400

Du kommer til at tage en alvorlig snak med den der planlægger dit arbejde - vedkommende er jo komplet inkompetent ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emil den sexglade skrev, den 6/26/2017 at 15:07:

Ærgerligt - er i Vejle men optaget af job frem til kl.1400

Det må du få:rolleyes: lavet om ! Simpelhen en for dårlig undskyldning ! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, for 6 timer siden:

Det må du få:rolleyes: lavet om ! Simpelhen en for dårlig undskyldning ! :D

I det hele taget så går arbejdet alt for hårdt ud over ens fritid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hjemme igen efter at have deltaget i dette FANTASTISKE GB. Sidder stadigvæk med et smil på læben.

De 4 utrolig skønne piger gav den fuld gas og holdte stort set ikke pause. Meget umættelig.

De var med på stort set det hele og kan kun kæmpe rose dem herfra. Nåede desværre ikke hele turen rundt ved alle 4, men set dem lege er også godt. ( vild med Lisa. Håber du kommer til det jyske igen)

Kæmpe ros for dette Argenement hvor der blev budt på pølser og andet godt til ganen. Folk kom rigtig i hygge sommer stemning og der lød lidt jokes rundt omkring. 

Samtidig vat der nye piger med på en kigger som forhåbentlig en dag vil deltag. Syntes de tog det rigtig god. Med åben sind og nysgerrighed. Og så så de jo bare super duper klasse godt ud. 

 

Herfra skal  i (piger og de der står for Argenement) få en kæmpe tommel op. Og klap. Fantastisk gået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pyha :D

kan blot sige jeg ikke er mig selv helt endnu efter i går i Vejle. Selvom jeg nu har været til nogle GB som jeg først begyndte på for godt et år siden slår dette vidst alt. 

Man er altid lidt spændt på, hvordan pigerne ser ud, og hvad siger de mon til sådan en halvgammel gut som mig. Må bare sige at begge dele blev gjort til skamme. 4 underskønne piger/kvinder ( ved faktisk ikke helt hvad man skriver ) store smil hele vejen rundt. Øjne der fortalte det hele og bare indbød til fræk leg. Og fræk leg blev det til:P

Desværre varede første runde for mit vedkommende kun 10 minutter. Signe var ikke længe om at få den til at sprøjte da hun leverede et af de mest fantastiske blow jeg har fået i mit liv. Det var ren Nilfisk men på den gode måde altså :D

Efter at have sundet mig lidt, og spist lidt pølser og hyggesnakket med nogle af de andre deltagere havde jeg udset mig at jeg gerne vil udsætte mig selv for Lisa. En så dejlig godt med det sødeste smil og de mest vidunderlige øjne, og så var hun skidefræk. Sjældent har jeg set en mere velformet numse og hun var en fryd at kneppe. 

Efter dette kunne lillemand ikke mere, og det var ikke fordi de sidste to kvinder ikke var værd at hygge sig med. De var ligeså fantastiske at se på, men også at se på i aktion. De kunne tage fra og det så ud som om de nød det. 

 

Tak til et rigtig godt arrangement der havde det hele. Gode frække tøzer der var helt nede på jorden, og hygge med de andre fremmødte samt lidt godt til ganen. Som Human ovenover hsr skrevet, så var det altså rigtig godt arrangeret. Tak for det. 

 

Hov, var lige ved at glemme at der var 3 måske kommende stjerner  på GB himlen tilstede som tilskuere. De så hverken skræmte eller bange ud ved det de så. Så måske ser vi dem på et tidspunkt, hvem ved 

God sommer til jer. 

Bh.

fløjte 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen et skønt GB. Rygtet om min lille perverse fetish, at slikke røv, var åbenbart løbet foran - og pigerne skulle da ikke snydes for dette - så alle 4 piger fik på et tidspunkt min sultne tunge godt stukket op imellem ballerne - og alle virkede som om de kunne lide det - dog var der en enkelt af jer, i ved sikkert godt hvem, som var temmelig kilden der - men det gjorde det jo ikke mindre sjovt at bore tungen ind i det stramme hul :)  God stemning, dejlige piger og ovenikøbet et glas Fhvidvin til frokost - what's not to like?. Jeg glæder mig allerede til efterårsæsonen i "klubben" igen - det er sgu da noget sjovere end at spille golf (selvom konceptet er cirka det samme, at få puttet noget i hul med sin kølle). God sommer til bang-brødrene, arrangørerne og ikke mindst alle pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Fløjte, du svarer jo selv på, hvad man skal kalde dem. Frække tøzer, for frække var de sgu! Og søde... og smukke :wub:

Jeg kom stresset lige fra jobbet og godt to timer senere, var alt stress forsvundet som dug for solen :D Jeg nåede desværre kun de tre at pigerne. Den første kørte jeg træt (eller det gjorde hun vel mest selv) og de andre to kørte mig træt. Jeg tænker, de har lidt til gode til næste gang, så jeg vil holde øje med de tøser :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...