Hop til indhold
Jakob1978

Danske kvinder tæt på Københavns Hovedbanegård

Recommended Posts

Jeg store torsk!

Hvorfor havde jeg ikke selv tænkt på det?

Genialt forslag – mange tak :D

 

Jeg smutter straks forbi og spørger, om nogen af dem har lyst til at smage på min træstamme ;)

Redigeret af Jakob1978

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 17 timer siden:

Hvad mener du med tæt? Gåafstand?

Jeg beklager min lidt vage formulering.

Ja, jeg mener indenfor gåafstand.

 

Lad os f.eks. sige en gåtur på maksimalt 15 min.

Hvis vi antager, at jeg kan holde en gennemsnitsfart på 5 km/t, så skal det altså være indenfor en radius af 1,25 km fra Københavns Hovedbanegård.

 

Nogen bud? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mr. 1x2:

Mange tak for dit svar og dit meget fine forslag – hun er da pivfræk!

Jeg skal helst sikkert en tur forbi.

Jeg ved ikke, om det passer, men det fremgår, at hun er spansk. Såfremt det er korrekt, bliver der tale om nogle meget lettjente penge for den unge dame.

Situationen er nemlig den, at det, at kvinder kan tale spansk, går lige i trussen af undertegnede ;)

Hvis blot hun kan fremstamme et lille ”hola”, så vil Lille-Jakob allerede stå i vejret som en stangspringer og være halvvejs i mål :D

 

Hvorfor dansk?

Den seneste tid har jeg bare fået alt for mange udlændinge og alt for få danskere på CV’et, og jeg havde derfor fået lyst til noget lidt mere lokalt, men det vigtigste er lokationen, og da du meddeler, at det er meget tæt på Hovedbanegården, er alt i skønneste orden :)

 

Ny efterlysning

Nu gik det ikke alt for godt med at fremskaffe data på danske kvinder tæt på Københavns Hovedbanegård, hvorfor jeg altså må slække på kravene, og jeg søger derfor nu efter alt med en puls tæt på Hovedbanegården :)

Jeg er ret ny herinde, men jeg fornemmer, at der er konsensus omkring, at det er meget vigtigt, at trådens titel/overskrift modsvarer indholdet, hvilket selvfølgelig også giver ret god mening.

Jeg har derfor oprettet en ny tråd, hvori jeg altså ikke blot søger efter danske kvinder, men alle former for kvinder tæt på Hovedbanegården.

Tråden kan ses her:

Såfremt nogen af jer sidder med oplysninger om danske kvinder, modtages de stadig med kyshånd i indeværende tråd.

 

God weekend!

 

Vh. Jakob

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.1x2

Hej Jakob1978, det passer ikke, at hun er spansk: Hun er fra Argentina! ;-)

Men helt ærligt: Gør det ikke bare det hele endnu bedre??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...