Hop til indhold
Me2202

En side med ægte profiler ??

Recommended Posts

Hejsa ☺️

Jeg synes godt nok det er ved at være svært at finde frem til de ægte profiler.

Er der ingen sider hvor brugerne kan bekræfte profilerne, så vi andre kan se de er ægte ???

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Me2202 skrev, for 9 minutter siden:

Hejsa ☺️

Jeg synes godt nok det er ved at være svært at finde frem til de ægte profiler.

Er der ingen sider hvor brugerne kan bekræfte profilerne, så vi andre kan se de er ægte ???

På forhånd tak.

Du har helt ret :) Men jeg tror desværre ikke der er anden udvej, end at holde sig til anmeldelser der bekræfter ægtheden. Hvis alle gør det, så vil der med tiden blive luget ud i de falske profiler. Alternativ må flere begynde at vende i døren hvis de møder op hos GP og der ikke er overensstemmelse mellem billeder og virkelighed. OG huske at fortælle dette til GP.

ALT for mange lader pikken styre og så kører møllen igen............og desværre nok bare i én uendelighed !! 

Redigeret af DK fyr 34
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 4 minutter siden:

Du har helt ret :) Men jeg tror desværre ikke der er anden udvej, end at holde sig til anmeldelser der bekræfter ægtheden. Hvis alle gør det, så vil der med tiden blive luget ud i de falske profiler. Alternativ må flere begynde at vende i døren hvis de møder op hos GP og der ikke er overensstemmelse mellem billeder og virkelighed. OG huske at fortælle dette til GP.

ALT for mange lader pikken styre og så kører møllen igen............og desværre nok bare i én uendelighed !! 

@DK fyr 34

Kunne det lade sig gøre og vende om i døren uden pikken styrede det hele, så så det langt bedre ud. De må kunne nogen tricks de kære piger at lukke op for blusen så du falder i trance over den kavalergang og duften af bedøvende parfume der hænger så tungt i luften.

Jeg kan selv huske en af de profiler der hersker på AL, fyld min fisse, hende kontaktede jeg og sagde jeg gerne ville besøge hende, men efter kort samtale så kunne jeg ikke bare komme valsende og tro jeg kun kom for at se "hesten" og gå igen hvis det ikke tiltale mig..WTF. Det kan du bande på jeg kan og gør. Bryder jeg mig ikke om hvad jeg ser i toppen, så kan billeder være total ligegyldigt.

Det med at sige til GP at hendes billeder ikke er ægte eller fake, det tror jeg ikke på der er ret mange mænd der er i stand til at sige, for ellers havde de fleste jo vendt om i døren.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...