Hop til indhold

Recommended Posts

Goddag mine brødre ;)

Jeg har efterhånden været på en del thai massage klinikker i både ind og udland 

Der er dog et sted jeg ender tilbage ved hver gang

I min optik er det vigtigst med god massage først og derefter andet sjovt nogle gange ..

Specielt Dada og Linda er mine favoritter men også Tina og Pinky og dem der var før dem formår i min optik hvad det handler om

Så hermed min varmeste anbefalinger 

Så prøv det hvis i ønsker både god massage og evt andet frækt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er enig med Thai Smile er et godt sted, med mulighed for god massage og medfølgende sjov.

Hvis man skal have fp er prisen dog i den høje ende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jakob skrev, den ‎19‎-‎06‎-‎2017 at 11:15:

Er enig med Thai Smile er et godt sted, med mulighed for god massage og medfølgende sjov.

Hvis man skal have fp er prisen dog i den høje ende

Hvad er den høje ende ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
*Kurt* skrev, for 55 minutter siden:

Hvad er navnet på hende på de 4 billeder under personale ?

Jamen, det er jo Linda selv. Jeg traf hende første gang i 2011 på Bangkok i Hillerød. Herefter har hun været flere steder, inden hun fik stedet i Buddinge. Hun er en herlig skør type.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jakob skrev, for 9 timer siden:

1500.

Det har Linda da altid taget. I hvert fald af mig :):(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og hvis man vil betale prisen er det også ok, men de fleste steder koster det omkring de 1000 men kan jo være at der er mere kvalitet når ydelsen koster mere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes prisen er helt ok......den samme pris som for 10 år siden

Redigeret af EUwanker

Del dette indlæg


Link til indlæg
EUwanker skrev, for 44 minutter siden:

Gad vide hvem af os der ville være tilfreds  med den samme løn i 10 år

Næppe så mange danskere. Mit første bekendtskab med Linda daterer sig tilbage til december 2011. Det var på Bangkok i Hillerød, og prisen for det hele var – surprise: 1.500

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, den 17/7/2017 at 13:40:

Hvis man er krejler kan man da nok få det billigere. Men mon ikke kvaliteten af behandlingen bliver derefter?

God kvalitet koster lidt mere, men man får også meget til gengæld.

Nu er det vel ikke et spørgsmål om at være krejler.

Når man spørger til FP og man syntes det er for meget, kan man jo godt sige nej og stadig være tilfreds med resten af ydelserne.

Der er rigtige mange steder i Kbh hvor man kan få FP for 1000 og jeg har ikke oplevet at kvaliteten bliver bedre fordi man betaler flere penge. I min verden er det simpelthen et spørgsmål om kemi mellem massør og kunde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jakob skrev, for 2 minutter siden:

Nu er det vel ikke et spørgsmål om at være krejler.

Når man spørger til FP og man syntes det er for meget, kan man jo godt sige nej og stadig være tilfreds med resten af ydelserne.

Der er rigtige mange steder i Kbh hvor man kan få FP for 1000 og jeg har ikke oplevet at kvaliteten bliver bedre fordi man betaler flere penge. I min verden er det simpelthen et spørgsmål om kemi mellem massør og kunde.

 

Som sådan er vi enige.

Der kan være situationer, hvor man ikke bør krejle om prisen. Det kan man hurtig  fornemme under de indledende manøvrer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jakob skrev, for 4 timer siden:

Nu er det vel ikke et spørgsmål om at være krejler.

Når man spørger til FP og man syntes det er for meget, kan man jo godt sige nej og stadig være tilfreds med resten af ydelserne.

Netop. Jeg plejer aldrig at krejle. Jeg synes, at det er nogenlunde det samme som at tigge og bede. Og det er under min værdighed. Jeg fået aversion mod dette i mine møder med den arabiske verden, og det gider jeg simpelthen ikke bruge tid på. Jeg behøver heller ikke

Jeg krejler derfor aldrig. Er prisen efter min opfattelse for høj, siger jeg ganske enkelt fra. Det er hændt, at jeg kun er kommet efter massage og har sagt, at jeg ikke har mere end 1.200 kr. med. Det er faktisk af og til blevet accepteret – men så har udspillet været pigens.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøkte Thai Smile for annen gang. Fikk Dada som massør og jeg ble svært fornøyd - litt annerledes massasje, men veldig god.

Etter hvert ble det sjov - også fornøyd og standard pris. Jeg var der drøyt en time.

Hadde bestilt Linda, men Dada var en god erstatter. Er Linda vanskelig å få tak i? Eller arbeider hun mindre?

Kunne godt tenke meg å prøve henne neste gang. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...