Hop til indhold
Guest Mike Eastwood

Salma Killerbody men ak.og ve

Recommended Posts

Guest Mike Eastwood

Er lige kommet hjem fra Salma. Hun er da godt nok noget af det bedst skåret kvindemenneske jeg har set. Men Ak!  kemien manglede totalt. Det startede med hun masserede min ømme ryg. Det gjorde hun så ok, hvorefter vendte jeg mig om, hun tog så fat i banditten der ganske hurtigt blev varm  (Tror da faen med det udseende hun har) på med regnfrakken og hun besteg mig i en omvendt cowgirl. Herefter vendte hun om og hyppede lidt videre til sidst bad hun om en doggy uha for en nummer! små 10-20 stød og jeg var færdig. hun hoppede straks ud af sengen og gik ud i badet. jeg lå tilbage og var bare ved at dåne over de bryster som er ganske uden tilsætningsstoffer, og de mest perfekte en mand kan drømme om. Jeg tog også en hurtig skyller mest for at skylle massageolien af. hvorefter hun vimsede lidt rundt og tjekkede sms'er. Mens jeg kom tilbage i kludene stod hun med ryggen til og rodede rundt i 3-5 skotøjs æsker og sagde noget i stil med at hun handlede for voldsomt ind i sko og tøj, men følte sig ikke lykkelig, hvortil jeg svarede ja, man kan ikke købe lykke i materielle ting. Hun spurgte om jeg ikke ville gifte mig med hende så JEG kunne finansiere de mange kr. på tøj og sko, jeg svarede det har jeg sku ikke råd til, og om hun ikke havde nok i de 200 par sko hun havde hjemme. Det var nok dråben der knækkede min del af kemien totalt. Men bevares hun er jo en GP. Nå... ud af døren igen, og ønskede min absolutte favorit GP. Vicky B. stadig var i byen så havde jeg straks bestilt en tur hos hende, for at få balance i regnskabet. Der er kemien nemlig mere end i topform.:wub:

Summa sumarum Kemi er næsten alt afgørende hvis man skal have et knald, der gør man glemmer tid og sted, og er rundt på gulvet flere timer efter. Så Salma bliver desværre ikke gentaget herfra, trods det smukke udseende :(

Venligst

Mike E ( former The Fool )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Salma som i Salma der lige har været på Islands Brygge? For hendes bryster er da stoppet til med tilsætningsstoffer.

Sød pige i øvrigt :-)......men er man ikke til fake tits synes jeg nok at det er en ganske vigtig detalje.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da egentlig lidt trist at høre at hun ikke er lykkelig, og det er jo rigtigt som du siger at penge ikke køber lykke. Hun håber måske at hendes job og de penge hun tjener kan gøre hende mere "high class" og med tiden give hende det hun egentlig ønsker sig: Den rette (rige) mand hun kan blive gammel med. Sandheden er jo nok at de fleste mænd (dem der er værd at samle på) bliver skræmt væk af en pige med det job.

Et lille tip også: Når en pige spørger om du vil gifte dig med hende (selvom det kun er i sjov) så spil med på legen. Du kan måske tro hun laver sjov, men ofte er det udtryk for det der er hendes egentlige ønske. Når du så afviser hende bekræfter du hendes frygt for aldrig at finde den rette. Når folk har "dårlig kemi" er det i virkeligheden ofte udtryk for mænd, som ikke forstår sociale spilleregler og kvinders psyke.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mike Eastwood
Alkoholikeren skrev, for 6 timer siden:

Link, please :)

Jeg kan desværre ikke linke, da hun er rejst hjem, eller videre. Men er tilbage i august.

Mike E.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mike Eastwood
Calletti skrev, for 7 timer siden:

Salma som i Salma der lige har været på Islands Brygge? For hendes bryster er da stoppet til med tilsætningsstoffer.

Sød pige i øvrigt :-)......men er man ikke til fake tits synes jeg nok at det er en ganske vigtig detalje.

 

Ja det var hende. og ja absolut en dejlig og sød pige. Mht. brysterne fik de en krammer og jeg kunne kun mærke ægthed hvad hun også bekræftede? Der er heller ikke ar at spore, men her vil jeg  ikke være påståelig. Der er jo kvinder der har naturligt brystvæv der er mere fast. Nu har jeg igennem mange år været på jævnlige besøg hos en del GP'er og foretrækker den ægte vare, men har intet imod hvis de har fået en hjælpende hånd, bare de ikke er over done. F.eks. Diamanten Tiffany hos Seduction og Pussygalores har også nogle rigtigt flotte fortrin og de har fået lidt fylde. vedhæfter lige et hyggeligt link, så kan I jo selv teste.

https://www.earthli.com/quizzes/view_quiz.php?id=2

Redigeret af Mike Eastwood
vedhæftet link.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mike Eastwood
Ebden_jj skrev, for 6 timer siden:

Det var da egentlig lidt trist at høre at hun ikke er lykkelig, og det er jo rigtigt som du siger at penge ikke køber lykke. Hun håber måske at hendes job og de penge hun tjener kan gøre hende mere "high class" og med tiden give hende det hun egentlig ønsker sig: Den rette (rige) mand hun kan blive gammel med. Sandheden er jo nok at de fleste mænd (dem der er værd at samle på) bliver skræmt væk af en pige med det job.

Et lille tip også: Når en pige spørger om du vil gifte dig med hende (selvom det kun er i sjov) så spil med på legen. Du kan måske tro hun laver sjov, men ofte er det udtryk for det der er hendes egentlige ønske. Når du så afviser hende bekræfter du hendes frygt for aldrig at finde den rette. Når folk har "dårlig kemi" er det i virkeligheden ofte udtryk for mænd, som ikke forstår sociale spilleregler og kvinders psyke.  

Du har fuldstændig ret kvinders psyke kan være en svær en. og omvænt, kvinder syntes også mænd er åndssvage.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mike Eastwood
Bebop skrev, for 40 minutter siden:

Øv, lavede én fejl - troede det pågældende billede var en fælde, så jeg gættede på de var ægte, selvom de så lidt falske ud ...

hvilket billede var det? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike Eastwood skrev, for 4 minutter siden:

hvilket billede var det? :)

Spoiler alert

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Mike Eastwood skrev, for 9 timer siden:

Ja det var hende. og ja absolut en dejlig og sød pige. Mht. brysterne fik de en krammer og jeg kunne kun mærke ægthed hvad hun også bekræftede? Der er heller ikke ar at spore, men her vil jeg  ikke være påståelig. Der er jo kvinder der har naturligt brystvæv der er mere fast. Nu har jeg igennem mange år været på jævnlige besøg hos en del GP'er og foretrækker den ægte vare, men har intet imod hvis de har fået en hjælpende hånd, bare de ikke er over done. F.eks. Diamanten Tiffany hos Seduction og Pussygalores har også nogle rigtigt flotte fortrin og de har fået lidt fylde. vedhæfter lige et hyggeligt link, så kan I jo selv teste.

https://www.earthli.com/quizzes/view_quiz.php?id=2

This quiz was received via email with no author. However, it was labelled as Playboy.com’s Breast Test II

You answered 20 out of 20 question(s).

You got 18 right and 2 wrong.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...