Lars Boca

Nu rabler det for Stine Bosse igen

13 indlæg i denne tråd

http://www.avisen.dk/bosse-det-kan-snart-blive-noedvendigt-med-koenskvote_449530.aspx

Godhedsdronningen og formand for Krænkelsesorkestret taler igen for, at bestyrelsesposter ikke skal besættes af bedst kvalificerede personer. 

Næh, de skal besættes efter køn. Der skal flere kvinder i bestyrelserne. Altså omvendt kønsdiskrimination. 

Er der nogle, der er enige med Stine Bosse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi også have kønskvoter på bordellerne? :D 

Det skulle gerne være sådan man kan ansætte den man finder bedst egnet.

Og egentlig er det imod ligestilling at opstille kvoter. Det bliver jo sådan at Manden skal kæmpe for at være den bedste hvorimod kvinden bare skal have bryster. 

Lars Boca synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrevet (edited)

Det er rablende vanvid.

Bestyrelsesposter skal selvfølgelig besættes med de bedst kvalificerede, og er der tilfældigvis ingen kvinder blandt disse, så bliver det en mandebestyrelse – og også omvendt, hvis der ikke kvalificerede mænd. Så enkelt er det.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej! Stine Bosse har jeg ikke een eneste gang hørt sige noget fornuftigt. 

Det sjoveste er, at hun ikke mente lakridskongen Johan Bülow havde potentiale i erhvervslivet. Han er sådan set en af de mest succesfulde unge mennesker vibhar i Danmark trods hvad Stine sagde. 

Man bliver så træt.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller denne :

Stine Bosse havde forinden pointeret, at vi i Danmark har råd til at tage i mod og hjælpe flygtninge, når vi hvert år køber mobiltelefoner for tre milliarder, og ikke opdager det, når Skat mister 90 milliarder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig skal skal have kønskvotering.  50% af alle GP er skal være mænd, 50% af de ansatte på krisecentetre for kvinder skal være mænd. 50% af alle nonner skal være mænd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tvivler på, at selv Nationen kan fremvise så mange ubegavede kommentarer. Svært at undgå den tanke, at det skyldes hendes køn.

tvr synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
genertmand skrev, for 6 timer siden:

Jeg tvivler på, at selv Nationen kan fremvise så mange ubegavede kommentarer. Svært at undgå den tanke, at det skyldes hendes køn.

Endnu en ubegavet kommentar !

Del dette indlæg

Link til indlæg
genertmand skrev, for 6 timer siden:

hahaha

Klassekommentar.

Var man i tvivl før, kan man se du har humor nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
genertmand skrev, for 18 timer siden:

Gad vide hvad Stines køn har med sagen at gøre?

I har slet ikke forstået hele pointen. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 13 timer siden:

Endnu en ubegavet kommentar !

Jeg er en smule stolt af at få sådan en kommentar fra en, som skriver

Eller denne :
Stine Bosse havde forinden pointeret, at vi i Danmark har råd til at tage i mod og hjælpe flygtninge, når vi hvert år køber mobiltelefoner for tre milliarder, og ikke opdager det, når Skat mister 90 milliarder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
genertmand skrev, for 9 timer siden:

Jeg er en smule stolt af at få sådan en kommentar fra en, som skriver

Eller denne :

Jeg refererer Stine Bosses udtalelse.......men er fuldstændig enig med dig i at det er en komplet ubegavet udtalelse/kommentar 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu