Hop til indhold
fyrmedtøs

Køb af profil på AL

Recommended Posts

Om hvorvidt AL er opkøbt at eroguide eller hvordan landet ligger, så har tanken strejfet mig en del gange, når du køber en profil på AL, så står der på ens bankkonto Annoncelight.dk.

Lidt fedt og tænke på at ens bankrådgiver kan se den linie på kontoen. Hvor mange piger tror du der sidder derude og gerne vil have den linie til at stå?

I andre tilfælde ville jeg gerne have der stå et fuld navn på komtoen og ikke som det der skete for mig.

Jeg går i Høyers Autodele i Ålborg og handler, på kontoudskriften står der kort HA

Et par dage senere har jeg min bankrådgiver i røret og hun spurgte bekymrende. Har du problemer med HA´erne

Jeg kunne ikke holde masken og måtte forklare hende hvordan landet lå. Og først der åndene hun lettet op.

Annoncelight, gør jeres kunder den tjeneste og skift det ud med et mere diskret navn

Redigeret af fyrmedtøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står naturligvis ikke "Annoncelight",  med store, fede bogstaver på ens kontoudtog. :D Heller ikke "Eroguide", ved annonceplads købt herinde. Hvorfor tror du, at det er tilfældet?

Og ja, det er samme ejer. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg ved står der EG MEDIA på banktransaktionen. Så.... der er vist ikke nogen der behøver at frygte, at deres bankrådgiver ringer og bestiller tid. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har de ændre dette for nylig. Her er hvad de skriver under køb af VIP profil

Hvis du betaler med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard eller MobilePay vil der på dit kontudtog stå "Muggy Media".

Førhen stod der; Annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Der står naturligvis ikke "Annoncelight",  med store, fede bogstaver på ens kontoudtog. :D Heller ikke "Eroguide", ved annonceplads købt herinde. Hvorfor tror du, at det er tilfældet?

Og ja, det er samme ejer. 

Fordi det stod der engang på deres profil. Det er derfor jeg skriver det.

Ps. tak fordi du gad og svare på min lange pæne høflige sms jeg sendte til dig engang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyrmedtøs skrev, for 11 minutter siden:

Fordi det stod der engang på deres profil. Det er derfor jeg skriver det.

Ps. tak fordi du gad og svare på min lange pæne høflige sms jeg sendte til dig engang. 

Det har ikke været tilfældet i flere måneder.

PS. Selv tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...