Hop til indhold
Scrap2000

Stille og rolig stripklub

Recommended Posts

Indtrykket af de stripklubber, som jeg har været på, har ikke ligefrem gjort, at det er steder, hvor jeg har lyst til at komme igen.

Jeg havde nok en forestilling om, at man kunne sætte sig ind på en stripklub og nyde nogle øl - stille og roligt (til overpris naturligt), men de gange, hvor jeg har formastet mig ind på et af disse steder, så får man et par klap på låret af en flot kvinde, bliver bedt om at købe noget til dem, og når tålmodigheden er slut, så bliver man bedt om at gå med en bemærkning som "der sker ikke mere for dig her".

Og det er jo meget sandsynligt, at jeg er naiv, men det er ikke, fordi jeg forventer at blive underholdt ansigt til ansigt af en kvinde til prisen for min øl, når jeg er gået ind sådan et sted.

Jeg tror, jeg havde forventet et sted, hvor man kunne slå sig ned som de fleste værtshuse, og der så er lidt show på scenen et par gange.
Findes dette?

I øvrigt - findes der stripklubber med danske kvinder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange været på restaurant i Danmark med musik og mavedans. Rigtig hyggeligt og underholdende. Hvorfor ikke også strip? Det vil garanteret blive populært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oxygen
søren55 skrev, for 2 timer siden:

Du skal nok til Østeuropa for at opleve  den slags, desværre. 

Har du nogle gode erfaringer at dele ud af?
Steder hvor man ikke bliver passet op af 4 store drenge fra den lokale mafia og truet til at udlevere XXX euro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var en ny generation af stripklubber som opstod for et par år siden: mirage, 7th heaven, angels club - som slog sig på stil og klasse, og ikke skulle være mellemstationer for købesex. Jeg besøgte de to første en del da jeg kom sammen med en pige der arbejdede der. Tror det gik godt til at starte med, men savner stadig at der rent faktisk blev strippet derinde- oplevede ofte at der gik 30-60 mins uden dans, dog var pigerne langt mindre aggressive i deres jagt på kunder. 

Ifht danske piger så er det efterhånden vist en saga blot i klubber..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...