Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Alice i Rødovre og fortryder absolut ikke et sekund;)

Alice holder til i en lækker privat lejlighed og det var en noget anderledes oplevelse end en tur på bordellet. Det var ligesom en blind date med en privat elskerinde og da jeg endelig fandt hoveddøren så åbnede den smukkeste og lækreste pige jeg længe har set;) billeder og alder passer fint. Hun har nogle sindsyg smukke grønne øjne og en skøn personlighed og skaber en god stemning. Hendes krop er ungpige lækker med de frækkeste små bryster og en verdensklasse røv. Hun går meget op i renlighed og alt er med gummi hvilket er et plus. Selve agten blev meget anderledes end normalt :P jeg kortsluttede ikke som Normalt men nød hende langsomt i et hav af stillinger og  hun leverer en top klasse oplevelse :D en privat oplevelse med frække overraskelser. Jeg nød synet af hendes meget velplejet og smukke krop og jeg kan klart anbefale Alice og jeg kommer klart igen;) for hun gav mig en outstanding oplevelse.

PS44

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er hende:D glemte lige et link ;) mange tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der. Smuk og sprød,-ja. Men al den tørren med vådserviet 7 gange under akten tager energien ud. Jeg kommer ikke igen

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lige et smut forbi en time her til aften :D ja hun er mega sprød og smuk og hold da op en tur hun gav mig "on top"

Det med vådservietterne skyldes nok hun går meget op i hygiejne og meget sikkerhed med kontrol af gummiet om det sidder rigtigt samt om der er gået hul på gummiet efter man er kommet. Hun har en vild lækker velplejet krop og kan sit "håndværk"og fint med mig hun ikke kysser elller vil ha fingrene op og passer på sig selv og kunderne. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

No, she does not kiss or do SF 

But she is hot:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ya. I have met her. But it became a disappointment because you want to kiss her and those cleaning papers flying around all the time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlyingDick skrev, for 12 minutter siden:

Ya. I have met her. But it became a disappointment because you want to kiss her and those cleaning papers flying around all the time.

Sorry for you, if you want kisses:mellow:

I came to have sex with her and dont need all that kissing ;) but if the girl want to its fine for me. Aks the Girls before your visit Them, then you dont get dissapointet.

regarding cleaning papers she only used Them when it was time for COB last time i had a visit - ok she protects her self and have High standard to a clean environment - from my point of view its ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 1 time siden:

regarding cleaning papers she only used Them when it was time for COB last time i had a visit - ok she protects her self and have High standard to a clean environment - from my point of view its ok. 

Du fjerner troværdighed fra din anmeldelse ved at tage hende i forsvar for relevant kritik/nuancering (nej, jeg anklager dig ikke for fusk, jeg kender godt selv fornemmelsen at det er ærgerligt at læse kritik af en man har haft en god oplevelse med). Det er lidt svært at forstå - set udefra - hvilket formål vådservietter tjener lige før COB ... Om pigen ligger under for det selvbedrag, at hun passer på sig selv, fordi hun bruger vådservietter, det ændrer ikke ved, at det er et stort turn off for mange kunder.

Næste gang du besøger hende, kan du evt. fortælle hende, at brug af vådservietter på kondom sandsynligvis nedsætter sikkerheden.

Redigeret af Bebop
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft to skønne timer og oplevelser med Alice og jeg har ingen som helst aktie i hendes business og ønsker det faktisk heller ikke. Man kan tage min anmeldelse for hvad den er eller lade være. Fordi jeg har haft to gode oplevelse med hende er det jo ikke sikkert andre vil få det. Jeg prøver bare at give min fortolkning og forklaring på hvorfor hun benytter vådservietter og tager hende som sådan ikke i forsvar.

Hun er ekstrem renlig og går meget op i hygiejne hvilket jeg synes er dejligt.

Hun brugte vådservietterne ifbm COB for hurtigt at tørre op ellers har jeg ikke set dem. Hun brugte dem ikke på gummiet. Tror ikke det er selvbedrag eller manglende uvidenhed om smidte fare men bare ekstrem renlighed tangerende en ocd måske og sådan er det. Take it or leave it;)

Jeg gider da ikke tale vådservietter med hende næste gang haha vi har langt mere interessante samtaler mellem omgangene som ikke tager lang tid:P Are you ready?? 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja billede 1-5 selfie og 100% vellignende de øvrige må være modelbilleder fra tidligere år men ligner hende meget på bryster og røv dog har hun skiftet hårfarve 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor lyder hun bare dejlig. Skønt hun tager hygiejne og sikkerhed alvorligt. Hvordan er hendes anale service ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja :) jeg synes hun er meget dejlig men det er jo smag og behag - der er styr på sikkerheden og meget fedt.

Jeg har desværre ikke prøvet hendes anale service endnu men den må jeg have til gode til næste gang og vil da smide et review op når det er sket:D for skal da bare forbi den hottie igen:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem der ikke har besøgt hende, bør nok også læse alle de tidligere anmeldelser af hendes maskin sex og få et mere nuanceret billede. Men fint hvis nogle få er heldige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været heldig:D nu har jeg også besøgt hende 4 gange og jeg fik det sex jeg forventet men jeg har heller ikke brug for GFE med dybe kys hvergang - den samme pige kan jo give forskellige oplevelser fra gang til gang alt afhængig hvor travlt de har, samt hvor oplagte de er og så tror jeg også kemien, udseende og ens adfærd spiller ind - jeg synes Alice er vild dejlig "on top" hvis jeg sammenligner hende med alle de piger jeg har været sammen med :D og der arbejder maskinen på fuld kraft hvilket jeg synes er skønt men surt for dem som ikke får god sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 38 minutter siden:

Så har jeg været heldig:D 

Nu siger jeg det lige igen: Jo mere du gentager, des mere utroværdig bliver du. Det giver ikke mening at du bliver ved med at gentage det samme igen og igen, hver gang nogen skriver noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan jeg jo også gentage mig selv igen i mine svar til dig :)

Jeg har ingen aktie i hendes business og jeg synes hun giver mig god sex og surt show for dem som ikke får god sex af hende og andre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 20 timer siden:

Så kan jeg jo også gentage mig selv igen i mine svar til dig :)

Du forstår ikke. Stop, bare stop, du skader pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Du forstår ikke. Stop, bare stop, du skader pigen.

Nej jeg forstår ikke din udmelding, med at jeg er utroværdig og jeg er i bund og grund også ligeglad. Der er vist kun en som skader pigen med at kommentere negativt på positiv omtale og det er dig men du kan jo bare selv stoppe den her;) god dag til dig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...