Hop til indhold
fiskermanden

Hvorfor sjældent anmelse af danske piger???

Recommended Posts

Borende X skrev, for 10 timer siden:

Jeg har ingen somhelst erfaring med GB. Foregår det normalt uden gummi?

Jeg kigger som regel lidt på de sexevens der bliver annonceret. Man kan godt se/læse, at det ikke er helt unormalt, at du for et mindre beløb deltager i sex uden, Hvis man læser de efterfølgende beretninger, fremgår det også, at det ikke er helt unormalt at der slikkes på piike uden, samt at disse indimellem tømmes i mund og andre steder. Så i forhold til den meget sikre og faste linie man oplever ved almindelig købesex, så forholder det sig ikke helt på samme måde når vi taler GB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Rent sexmæssig synes jeg ikke der er alverden forskel. Det er jo ikke sådan at Danske kvinder er bedre til sex end andre nationaliteter. Det er mere den enkelte kvinde, hvad kan hun og hvor godt fanger hendes personlighed etc

Men man har ikke FKK i Danmark... Derfor bruger jeg ikke det hjemlige marked så meget

Jeg er en total sucker for disse klubber hvor der vimser flere/ mange piger rundt og man kan blive opstemt og udvælge den helt rigtige... eller rettere de rigtige. 

Hvis der var sådanne klubber i DK ville jeg hellere besøge dem. Den højere pris bliver kompenseret af langt kortere køretur og tidsforbrug. Desuden " oversexer" man ofte desto længere man har rejst.. så egentlig tror jeg det ville være noget billigere herhjemme, da man sikkert kunne nøjes med 2 piger af gangen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

@Borende X lige så vellykket det er lykkedes at afspore denne tråd....ja, så lykkedes det på samme måde for emsige medsøstre, og deres hang around at sabotere tråde der ikke lige går deres vej.

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Grækeren skrev, for 38 minutter siden:

@Borende X lige så vellykket det er lykkedes at afspore denne tråd....ja, så lykkedes det på samme måde for emsige medsøstre, og deres hang around at sabotere tråde der ikke lige går deres vej.

Du mener mere præcist jeg er lidt forvirret hvilke medsøstre? Og ja tråden løb væk fra start danske vs ikke danske GP til fransk med uden, gang bang ditto og nå ja vi fik lidt kaffe men hvem afsporede? Hvilke medsøstre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

måske grunden til de få anmeldelser af danske piger er,

at man er berørings angst, hvis ikke anmeldelsen er 100% posivtiv.

da der efter hånden er en del danske piger, der er aktive herinde.

men syntes kun det er posivtivt at pigerne er herinde,og giver modspil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...