Bear

Der må sidde nogen med dårlig smag i munden

38 indlæg i denne tråd

Enhver der har stemt på de partier der er ansvarlige for det her, må have en ret skidt smag i munden i dag:

>> 

484175_10151505218202480_1650362682_n.jp

1 dag tilbage 2639.png

Og det er faktisk det samme som nul – i morgen tidlig flyver vi til Tyrkiet, som er nærmeste land hvor min hustru må være uden visa. Vi ville helst have ventet til lørdag, hvor der går en direkte flyver til Bangkok.

Jeg ringede derfor til Udlændinge-nævnet for at høre om vi kunne bede om 1 dags udsættelse, da det er lettere for os med en direkte flyvning - nu vi har to små børn med. Jeg fik det hjertelige svar, at var vi ikke ude fredag, blev vi udvist ved tvang og yderligere henvist til materiale omhandlende at vi ”ville blive registreret i Schengeninformationssystemet som uønsket i Schengenlandene, i som udgangspunkt 2 år”.

Historien har været dækket massivt i alle landets medier og vi har fået en fantastisk opbakning. 99,99% af alle danskere ønsker vi bliver - desværre sidder de sidste 0,01% i Folketinget og Udlændingestyrelsen.

Det centrale er; Alle advokater der har kigget på sagen siger afslaget er ulovligt – vi har bare ingen reel mulighed for at klage, da sagsbehandlingen på en klage er minimum 8 måneder (oplyst ved opkald til Udlændinge-nævnet).

Igen en kæmpe TAK for alt den kærlighed, medfølelse og støtte vi har fået - uden den havde vi ikke kunne kæmpe!

Jeg håber den massive mediedækning kan sparke gang i en debat, så den næste familie i samme situation får en bedre behandling.

Nu skal vi lidt på afstand af det hele og overveje vores fremtid.

Knus fra familien Kragelund<<

Alkoholikeren synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Der må sidde nogen med dårlig smag i munden

Det håber jeg så sandelig, du har!

For du ved lige så godt som jeg, at der i US sidder folk med en politisk agenda, der påbyder dem gennem vanvidsafgørelser at sætte systemets tåbelighed i relief med det ene formål at få lempet udlændingeloven.

Nyder livet, Alkoholikeren og pocketmoney synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 9 minutter siden:

For du ved lige så godt som jeg, at der i US sidder folk med en politisk agenda, der påbyder dem gennem vanvidsafgørelser at sætte systemets tåbelighed i relief med det ene formål at få lempet udlændingeloven.

Arhh Onslow store dejlige kloge mand, (ikke ironi eller sarkasme) den påstand et sguvfor konspiratorisk, embedsværket har kun een opgave, at administrere den vedtagne politik, sagen er i sin enkelthed at vi må ikke, kan ikke lave love der gælder nogle og ikke for andre..desværre, min teori for at det er sådan skal ses i lyset af perioden 1933 1945, og det internationale retsopgør i Nyrnberg efterfølgende, USA England og andre lande ville ikke tage i mod jøder der var forfulgt af nazisterne, men gerne mod andre indvandre...

bh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 10 minutter siden:

Seriøst?? Magen til ansvars fraskrivelse skal man godt nok lede længe efter!

Det er en direkte konsekvens at VKO's interne konkurrence om at være strammest over for udlændinge, godt assisteret af LA og S. Men når så konsekvenserne af den førte politik kommer frem, så er det pludselig alle andres skyld. Patetisk!

Sparkster og Johnsonrocks synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 26 minutter siden:

Enhver der har stemt på de partier der er ansvarlige for det her, må have en ret skidt smag i munden i dag:

>> 

484175_10151505218202480_1650362682_n.jp

1 dag tilbage 2639.png

Og det er faktisk det samme som nul – i morgen tidlig flyver vi til Tyrkiet, som er nærmeste land hvor min hustru må være uden visa. Vi ville helst have ventet til lørdag, hvor der går en direkte flyver til Bangkok.

Jeg ringede derfor til Udlændinge-nævnet for at høre om vi kunne bede om 1 dags udsættelse, da det er lettere for os med en direkte flyvning - nu vi har to små børn med. Jeg fik det hjertelige svar, at var vi ikke ude fredag, blev vi udvist ved tvang og yderligere henvist til materiale omhandlende at vi ”ville blive registreret i Schengeninformationssystemet som uønsket i Schengenlandene, i som udgangspunkt 2 år”.

Historien har været dækket massivt i alle landets medier og vi har fået en fantastisk opbakning. 99,99% af alle danskere ønsker vi bliver - desværre sidder de sidste 0,01% i Folketinget og Udlændingestyrelsen.

Det centrale er; Alle advokater der har kigget på sagen siger afslaget er ulovligt – vi har bare ingen reel mulighed for at klage, da sagsbehandlingen på en klage er minimum 8 måneder (oplyst ved opkald til Udlændinge-nævnet).

Igen en kæmpe TAK for alt den kærlighed, medfølelse og støtte vi har fået - uden den havde vi ikke kunne kæmpe!

Jeg håber den massive mediedækning kan sparke gang i en debat, så den næste familie i samme situation får en bedre behandling.

Nu skal vi lidt på afstand af det hele og overveje vores fremtid.

Knus fra familien Kragelund<<

Det her er fuldstænditg 100% sindsygt !!!!.....håber der er nogen ansvarlige der ikke har det godt med sig selv lige nu...

og svært at forstå for os borgere, når det vælter ind med migranter, immigranter, flygtninge osv....der er familiesammenføringer så 1 bliver til...mange.... danske familier bliver 2' prioritet hele vejen rundet fordi der sidder nogle røde-humanister og dikterer at flygtninge skal have 1' prioritet. De kommer aldrig til at forsørge sig selv og er en kolossal risiko og byrde for Danmark.....Det er en bumpe under samfundene og der er INGEN politikere der TØR gøre noget ved det....hvem fanden er de bange for???

pocketmoney synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 19 minutter siden:

Det her er fuldstænditg 100% sindsygt !!!!.....håber der er nogen ansvarlige der ikke har det godt med sig selv lige nu...

og svært at forstå for os borgere, når det vælter ind med migranter, immigranter, flygtninge osv....der er familiesammenføringer så 1 bliver til...mange.... danske familier bliver 2' prioritet hele vejen rundet fordi der sidder nogle røde-humanister og dikterer at flygtninge skal have 1' prioritet. De kommer aldrig til at forsørge sig selv og er en kolossal risiko og byrde for Danmark.....Det er en bumpe under samfundene og der er INGEN politikere der TØR gøre noget ved det....hvem fanden er de bange for???

Igen, at sidde og bebrejde dem der er IMOD den konstante strammerkurs på udlændingepolitikken for konskvenserne af den konstante strammerkurs af udlændingepolitikken er sgu ret patetisk. Tag dog i det mindste ansvar for konsekvenserne af jeres egen politik!

Johnsonrocks synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrevet (edited)

Johnsonrocks skrev, for 40 minutter siden:

De kommer aldrig til at forsørge sig selv og er en kolossal risiko og byrde for Danmark...

Billedresultat for engang var jeg flygtningBilledresultat for engang var jeg flygtningBilledresultat for engang var jeg flygtningBilledresultat for engang var jeg flygtningBilledresultat for engang var jeg flygtningBilledresultat for engang var jeg flygtning

Når det er sagt, så kan og skal det ikke nødvendigvis være en overskudsforretning for Danmark at hjælpe mennesker i nød. 

Redigeret af Bear
pocketmoney, Sparkster og Johnsonrocks synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 5 minutter siden:

Billedresultat for engang var jeg flygtningBilledresultat for engang var jeg flygtningBilledresultat for engang var jeg flygtningBilledresultat for engang var jeg flygtningBilledresultat for engang var jeg flygtningBilledresultat for engang var jeg flygtning

Når det er sagt, så kan og skal det ikke nødvendigvis være en overskudsforretning for Danmark at hjælpe mennesker i nød. 

Men er du ikke enig i, at det ikke umiddelbart bør være til last for de herboende (uanset etnicitet), at vi importerer disse mennesker?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 35 minutter siden:

IMG_1812.PNG

Nyder livet og Johnsonrocks synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 55 minutter siden:

Igen, at sidde og bebrejde dem der er IMOD den konstante strammerkurs på udlændingepolitikken for konskvenserne af den konstante strammerkurs af udlændingepolitikken er sgu ret patetisk. Tag dog i det mindste ansvar for konsekvenserne af jeres egen politik!

ÅBNE GRÆNSER !!!! Sverige har haft stor succes med denne model ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, for 38 minutter siden:

Men er du ikke enig i, at det ikke umiddelbart bør være til last for de herboende (uanset etnicitet), at vi importerer disse mennesker?

Vi "importerer" ikke flygtninge, som et af verdens rigeste lande tager vi en meget lille del af verdens flygtninge, mange af dem flygtninge fra kaossituationer som vi selv har været med til at skabe.

Jeg ved godt at det er populært i visse kredse at lade som om at Danmark er en lille isoleret enklave der ikke bør blive påvirket af hvad der sker rundt om i verden, men sådan ser virkeligheden bare ikke ud.

Sparkster og tvr synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 9 minutter siden:

ÅBNE GRÆNSER !!!! Sverige har haft stor succes med denne model ;-) 

STRÅMAND!

Der er ingen herinde der går ind for åbne grænser og at alle skal kunne komme til Danmark. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 2 timer siden:

Uanset om det parti jeg har sat mit kryds på, har medvirket til at lave en lovgivning, som den omtalte er blevet offer for, vil jeg ikke sidde med en dårlig smag i munden. Det vil være det samme som at føle et medansvar, og jeg føler mig aldrig ansvarlig for hvad vores politikkere render rundt og laver af gode og knap så gennemtænkte love.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 13 minutter siden:

Vi "importerer" ikke flygtninge, som et af verdens rigeste lande tager vi en meget lille del af verdens flygtninge, mange af dem flygtninge fra kaossituationer som vi selv har været med til at skabe.

Jeg ved godt at det er populært i visse kredse at lade som om at Danmark er en lille isoleret enklave der ikke bør blive påvirket af hvad der sker rundt om i verden, men sådan ser virkeligheden bare ikke ud.

Enig - skidt ordvalg. Hvad hvis jeg skriver "tager imod" i stedet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, 1 time siden:

hej igen...

Nej. Selvfølgelig skal det ikke være en overskudsforretning. Vi er et (i hvert fald indtil videre...) velfærdssamfund, og skal hjælpe folk i nød. Men jeg vil våge den påstand (og den er udokumenteret for mit vedkommende) at 60-70% af de mennesker der er kommet hertil de seneste par år er migranter og ikke flygtninge.  Hvis ikke mere.

De bør få en startpakke på 3 måneder, derefter skal de kunne forsørge sig selv. ellers er det retur. Dette gælder ikke reelle flygtninge.

og husk den bombe der ligger under det?....bare læs avis...vold, voldtægter, kriminalitet, hærværk..............75% står ikke vestlige for. !! Det er til at forstå. De tager alle deres problemer med herop, og det fortsætter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det værste ved ovennævnte historie er faktisk, at kommer en flygtning hertil og får opholdstilladelse, har vedkommende retskrav på familiesammenføring.......

Det gælder så bare ikke for alle andre der har haft dansk pas hele livet.......

Forstår ikke helt at vi på den ene side ikke må forskelsbehandle, men på den anden side gerne må, når det kun går ud over danskere.......

Jeg forstår efterhånden godt at vi bliver mere og mere imod fremmede........ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, 1 time siden:

Enig - skidt ordvalg. Hvad hvis jeg skriver "tager imod" i stedet?

Samme svar:

"om et af verdens rigeste lande tager vi en meget lille del af verdens flygtninge, mange af dem flygtninge fra kaossituationer som vi selv har været med til at skabe."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, 1 time siden:

hej igen...

Nej. Selvfølgelig skal det ikke være en overskudsforretning. Vi er et (i hvert fald indtil videre...) velfærdssamfund, og skal hjælpe folk i nød. Men jeg vil våge den påstand (og den er udokumenteret for mit vedkommende) at 60-70% af de mennesker der er kommet hertil de seneste par år er migranter og ikke flygtninge.  Hvis ikke mere.

De bør få en startpakke på 3 måneder, derefter skal de kunne forsørge sig selv. ellers er det retur. Dette gælder ikke reelle flygtninge.

Der er jeg hårdere end dig, migranter der ikke er flygtninge skal retur.

Johnsonrocks skrev, 1 time siden:

og husk den bombe der ligger under det?....bare læs avis...vold, voldtægter, kriminalitet, hærværk..............75% står ikke vestlige for. !! Det er til at forstå. De tager alle deres problemer med herop, og det fortsætter.

Hvor har du fra at 75% af vold, voldtægter, kriminalitet og hærværk begåes af "ikke-vestlige"? Det lyder som om du har fået fat i nogle forkerte tal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
klør5 skrev, for 43 minutter siden:

Det værste ved ovennævnte historie er faktisk, at kommer en flygtning hertil og får opholdstilladelse, har vedkommende retskrav på familiesammenføring.......

Det gælder så bare ikke for alle andre der har haft dansk pas hele livet.......

Forstår ikke helt at vi på den ene side ikke må forskelsbehandle, men på den anden side gerne må, når det kun går ud over danskere.......

Det går IKKE kun ud over danskere, loven er lavet for at forhindre at indvandrere gifter sig med udlændinge. Men for at kunne lave en lov der bare tilnærmelsesvis overholder de konventioner som vi har skrevet under på, så rammer den både "brune" og "hvide" danskere

klør5 skrev, for 43 minutter siden:

Jeg forstår efterhånden godt at vi bliver mere og mere imod fremmede........ 

Det er jo så ikke de "fremmedes" skyld, vel? Ret nu vreden derhen hvor den hører hjemme, nemlig mod de politikere der i deres ekstreme iver for at fremstå som "stramme" på udlændinge området, er kammet fuldstændig over. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 4 minutter siden:

Der er jeg hårdere end dig, migranter der ikke er flygtninge skal retur.

Hvor har du fra at 75% af vold, voldtægter, kriminalitet og hærværk begåes af "ikke-vestlige"? Det lyder som om du har fået fat i nogle forkerte tal.

En avis...endda en print avis :-) mener du tallet er højere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 2 minutter siden:

Det går IKKE kun ud over danskere, loven er lavet for at forhindre at indvandrere gifter sig med udlændinge. Men for at kunne lave en lov der bare tilnærmelsesvis overholder de konventioner som vi har skrevet under på, så rammer den både "brune" og "hvide" danskere

Det er jo så ikke de "fremmedes" skyld, vel? Ret nu vreden derhen hvor den hører hjemme, nemlig mod de politikere der i deres ekstreme iver for at fremstå som "stramme" på udlændinge området, er kammet fuldstændig over. 

Hmmm Bear.

Indvandrere gifter sig med udlændinge og får famillie sammenføring, og flygtning får deres familier herop - både koner, børn osv....dvs familiesammenføring. Eller har jeg misforstået noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, Lige nu:

Hmmm Bear.

Indvandrere gifter sig med udlændinge og får famillie sammenføring, og flygtning får deres familier herop - både koner, børn osv....dvs familiesammenføring. Eller har jeg misforstået noget?

Nej, loven gælder danske statsborgere, indvandrere eller ej, og er beregnet på at forhindre dem i at gifte sig med udlændinge. 

Mads Kragelund bliver ramt af at ham og hans kone samlet har større tilknytning til et andet land end Danmark, /f.eks. fordi de begge har boet der i en årrække) og derfor er de ikke længere velkomne i Danmark men har "bare at blive boende hvor de kommer fra". 

Det pudsige er at hvis han havde været svensker, tysker eller en hvilken som helst anden EU borger end dansk, så havde han ikke haft problemer. Så det er tydeligvis vigtigere for VKO at fremstå stramme på udlændingepolitkken uanset om danskere så bliver diskrimineret i deres eget land. Og det er IKKE "de rødes" skyld!

Del dette indlæg

Link til indlæg

De eneste der bør have en dårlig smag i munden, er de partier der ukritisk har importeret rødt stemmekvæg. 

Lars Boca synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

De der må sidde med en dårlig smag i munden er de mennesker der har stemt på de politikere som er årsag til at det er nødvendigt at stramme lovgivningen så meget. Så den dårlige smag i munden skal Bear have da han er en af årsagerne til at vi har alle disse problemer i samfundet. Havde man lyttet til Mogens Glistrup i 80erne og 90erne så havde vi næsten ingen problemer haft i dag med de fremmede men Bear stemte på partier der gjorde det modsatte og gik ind for at vi bare skulle tage imod i hobetal med alverdens problemer til følge. Så han bør have en dårlig smag i munden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 1 time siden:

Bear skrev, for 1 time siden:

Få nu pudset de briller og læs hvad jeg skriver........

Det er et faktum at  en flygtning med opholdstilladelse har et RETSKRAV på at få familiesammenføring.......Det har vi som er født danske ikke......Det har ikke en døjt at gøre med de regler der skal forhindre tvangsægteskaber......Kunne være fint hvis vi som danskere kunne få lov at finde kærligheden uanset grænser......

Jeg siger da heller ikke det er de fremmedes skyld, så drop antydningen af at jeg er racist...........

Jeg skriver bare at jeg godt kan forstå at der er nogle der ser mere og mere skævt til de fremmede, da denne slags historier dukker op gang på gang og vi samtidig ser at andre uden besvær kan få familien til Danmark............men jeg ved godt.......sådan er reglerne....desværre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu