Hop til indhold

Hvordan står det til i Struer

Featured Replies

Skrevet

Ohøj

Er der nogle der ved, hvordan det står til i Struer. 

På listen er der to steder, men hvad med ydelserne.

Jeg er komnet i Østergade, der har det svinget noget både med pris og kvalitet af massage og ekstra 

Nogen der kender den i Søndergade

Skrevet

Som du selv skriver - meget svingende. Overvejende dårligt. Kører hellere til Lemvig eller Holstebro

Skrevet
  • Author

Takker tippet med Lemvig

Det prøver jeg

• 3 months later...
Skrevet

Søndergade - triste/kolde lokaler i min smag. Nogen, der har ide om Østhallen, Nissum - er her ekstra at hente?

Skrevet

Hej Knald62

Jeg var der i april. Fik en times ok massage og til slut et HJ - i alt 500,-

Skrevet

Hej Sauer

Jeg ved ikke, om man kan få andet - umiddelbart lød hun ikke som om!!! Og sådan en "halv"offentligt sted i tilknytning til idrætshal - så kan jeg ha' min tvivl, om der kan gives meget mere??? Hører gerne, om der skulle være andre erfaringer med stedet. Pigen er meget sød.

• 1 month later...
Skrevet

Nogen der har været i Østergade for nyligt? Hvordan er kvaliteten der for tiden?

• 4 months later...
Skrevet
1001nat skrev, den 16/10/2017 at 07:36:

Hej Sauer

Jeg ved ikke, om man kan få andet - umiddelbart lød hun ikke som om!!! Og sådan en "halv"offentligt sted i tilknytning til idrætshal - så kan jeg ha' min tvivl, om der kan gives meget mere??? Hører gerne, om der skulle være andre erfaringer med stedet. Pigen er meget sød.

Aftalte i HJ fra start eller kom det hen af vejen, har været der 2 gange unden der er blevet tilbudt ekstra. 

Skrevet

Nu var den smukke og søde kvinde ikke i tvivl om mine forhåbninger, da jeg skulle vende mig om.

Banditten stod i flot ret-stilling for hende, og såååå......

Skrevet

Jeg vil klart besøge den mindst ligeså søde thai kvinde ude ved Rom skole (har besøgt hende 6 gange nu). Jeg har ikke lige et link, men det skulle nok lykkes at finde kontakt oplysninger ud fra dette, og uden jeg forbryder mig imod Eroguides regler

Skrevet

Rom skole kan jeg også klart anbefale. Er hun iøvrigt sin knæskade kvit?

Skrevet
1001nat skrev, den ‎04‎-‎04‎-‎2018 at 08:49:

Jeg vil klart besøge den mindst ligeså søde thai kvinde ude ved Rom skole (har besøgt hende 6 gange nu). Jeg har ikke lige et link, men det skulle nok lykkes at finde kontakt oplysninger ud fra dette, og uden jeg forbryder mig imod Eroguides regler

Tilbyder hun FP...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.