Hop til indhold

Recommended Posts

Ohøj

Er der nogle der ved, hvordan det står til i Struer. 

På listen er der to steder, men hvad med ydelserne.

Jeg er komnet i Østergade, der har det svinget noget både med pris og kvalitet af massage og ekstra 

 

Nogen der kender den i Søndergade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sauer

Jeg ved ikke, om man kan få andet - umiddelbart lød hun ikke som om!!! Og sådan en "halv"offentligt sted i tilknytning til idrætshal - så kan jeg ha' min tvivl, om der kan gives meget mere??? Hører gerne, om der skulle være andre erfaringer med stedet. Pigen er meget sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1001nat skrev, den 16/10/2017 at 07:36:

Hej Sauer

Jeg ved ikke, om man kan få andet - umiddelbart lød hun ikke som om!!! Og sådan en "halv"offentligt sted i tilknytning til idrætshal - så kan jeg ha' min tvivl, om der kan gives meget mere??? Hører gerne, om der skulle være andre erfaringer med stedet. Pigen er meget sød.

Aftalte i HJ fra start eller kom det hen af vejen, har været der 2 gange unden der er blevet tilbudt ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var den smukke og søde kvinde ikke i tvivl om mine forhåbninger, da jeg skulle vende mig om.

Banditten stod i flot ret-stilling for hende, og såååå......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil klart besøge den mindst ligeså søde thai kvinde ude ved Rom skole (har besøgt hende 6 gange nu). Jeg har ikke lige et link, men det skulle nok lykkes at finde kontakt oplysninger ud fra dette, og uden jeg forbryder mig imod Eroguides regler

Del dette indlæg


Link til indlæg
1001nat skrev, den ‎04‎-‎04‎-‎2018 at 08:49:

Jeg vil klart besøge den mindst ligeså søde thai kvinde ude ved Rom skole (har besøgt hende 6 gange nu). Jeg har ikke lige et link, men det skulle nok lykkes at finde kontakt oplysninger ud fra dette, og uden jeg forbryder mig imod Eroguides regler

Tilbyder hun FP...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...