Hop til indhold
AstralKøben

Domina eller slavepige til hotell

Recommended Posts

Hei

Jeg skal overnatte på hotell sentralt i København en ukes tid. Noen som kjenner en domina eller en slavepige som gjør besøk til hotell? 

(Er switch og liker både å bli dominert og dominere selv). 

Håper på noen gode tips

 

mvh 

A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Astral,

at finde en domina som vil besøge dig på hotel i København er helt sikkert muligt. Se eventuelt på www.smporten.dk hvor du finder flere dygtige dominaer. Med hensyn til slave tøser er det straks mere svært. Der er faktisk ingen rigtige prof slavetøser i København, de som skriver at de er slavetøser ved faktisk ikke hvad SM/BDSM er, men tror de kan tjene nogle nemme og hurtige penge. (Har jeg ikke ret hører jeg meget gerne selv fra en rigtig slavetøs)

Alternativt til besøg på dit hotel af en domina kan du også besøger en af de ganske udemærkede SM-studier i København. Her er fordelen også at der er udstyr etc.

Hvis du ønsker nogle anbefalinger er du velkommen til at sende mig en PM med lidt om hvad du søger

Håber du får nogle gode oplevelser i København

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, den 2017-06-17 at 10:07:

Hej Astral,

at finde en domina som vil besøge dig på hotel i København er helt sikkert muligt. Se eventuelt på www.smporten.dk hvor du finder flere dygtige dominaer. Med hensyn til slave tøser er det straks mere svært. Der er faktisk ingen rigtige prof slavetøser i København, de som skriver at de er slavetøser ved faktisk ikke hvad SM/BDSM er, men tror de kan tjene nogle nemme og hurtige penge. (Har jeg ikke ret hører jeg meget gerne selv fra en rigtig slavetøs)

Alternativt til besøg på dit hotel af en domina kan du også besøger en af de ganske udemærkede SM-studier i København. Her er fordelen også at der er udstyr etc.

Hvis du ønsker nogle anbefalinger er du velkommen til at sende mig en PM med lidt om hvad du søger

Håber du får nogle gode oplevelser i København

Jag vill säga att du har fel ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 4 timer siden:

Det glæder mig kun at jeg tog fejl og du fandt hvad du søgte;)

kan du berette lidt om din oolevelse?

Jag hade gärna skrivit mer, men det hade varit emot reglerna.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...