Hop til indhold
Nissen65

Strandvejens Thai-massage og wellnes Nye Pige

Recommended Posts

Jeg fik lyst til en alm. omgang massage i går og tænke at nu ville jeg lige ligge vejen forbi Dao og co. Da jeg har haft gode og dejlige studer der.

Da jeg kom spurgte Dao om jeg ville prøve deres nye pige Loon og jeg tænkte ja hvorfor ikke.

Loon er en lille smuk thai-kvinde og kan heldigvis også forstå og tale dansk.

Jeg fik en god blanding thai olie og tantra massage og Loon blide hænder var super dejlige at mærke overalt på min krop.

Hun mester både hård og blid massage og det er ikke sidste gang jeg ville kigge forbi hende og det meget snart.

SÅ går man forgæves med Dao så skal i ikke være bange for at prøve Loon men pas på hende, der noget dejlig genert over hende :-)

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nissen65 skrev, for 12 timer siden:

Jeg fik lyst til en alm. omgang massage i går og tænke at nu ville jeg lige ligge vejen forbi Dao og co. Da jeg har haft gode og dejlige studer der.

Da jeg kom spurgte Dao om jeg ville prøve deres nye pige Loon og jeg tænkte ja hvorfor ikke.

Loon er en lille smuk thai-kvinde og kan heldigvis også forstå og tale dansk.

Jeg fik en god blanding thai olie og tantra massage og Loon blide hænder var super dejlige at mærke overalt på min krop.

Hun mester både hård og blid massage og det er ikke sidste gang jeg ville kigge forbi hende og det meget snart.

SÅ går man forgæves med Dao så skal i ikke være bange for at prøve Loon men pas på hende, der noget dejlig genert over hende :-)

Rart med en melding om et godt alternativ.

Selv ville jeg nok, hvis det blev aktuelt, sværge til Dao. Hende har jeg haft rigtigt gode oplevelser med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 16/6/2017 at 23:20:

Rart med en melding om et godt alternativ.

Selv ville jeg nok, hvis det blev aktuelt, sværge til Dao. Hende har jeg haft rigtigt gode oplevelser med.

Enig mht Dao - ikke mange matcher hendes dybe, hårde og præcise massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En nærmere beskrivelse af Loon? Jeg sværger også til Dao og har kun haft lidt ligegyldige massager med de andre i huset. Med en undtagelse, hvor der blev udført massage med mange stræk og vrid. Jeg kan ikke huske hendes navn, men hun var mere tynd end slank, mellemhøjde (for thaier :)), store krøller og havde en anelse mere skæve (asiatiske) øjne  end thaier normalt har. Svarer det til Loons udseende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...