Hop til indhold

Recommended Posts

Var udenfor de normale "jagtmarker" i København da jeg var på en arbjdstur til det jyske. Jeg skulle overnatte i Esbjerg, og kiggede lidt herinde, uden dog at blive indspireret, da thai udvalget i Esbjerg øjensynligt lader til at være af runge kvalitet.

bedst som jeg sad der kom et nyt opslag om et nyt sted, som godt nok ikke tilbød ekstra, men jeg tænkte... jeg tager chancen. 

Ringede og aftalte en tid og mødte op på aftalt tidspunkt, selv om jeg måtte forbi hæve automaten to gange, da jeg glemte mine kontanter første gang (hallo tosse)... og dem havde andre selvfølgelig fået glæde af:):wacko:

Stedet er pænt, rent og fremstår nyt. Thaidamen der åbnede var venlig, smilende og almindelig af udseende.

massagen var absolut i den bedre ende, hun kan sit kram og det kan anbefales. 

jeg betalte 300 kr for en times massage og spurgte ikke efter ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
En erfaren nybegynder skrev, den 16/6/2017 at 07:41:

Var udenfor de normale "jagtmarker" i København da jeg var på en arbjdstur til det jyske. Jeg skulle overnatte i Esbjerg, og kiggede lidt herinde, uden dog at blive indspireret, da thai udvalget i Esbjerg øjensynligt lader til at være af runge kvalitet.

bedst som jeg sad der kom et nyt opslag om et nyt sted, som godt nok ikke tilbød ekstra, men jeg tænkte... jeg tager chancen. 

Ringede og aftalte en tid og mødte op på aftalt tidspunkt, selv om jeg måtte forbi hæve automaten to gange, da jeg glemte mine kontanter første gang (hallo tosse)... og dem havde andre selvfølgelig fået glæde af:):wacko:

Stedet er pænt, rent og fremstår nyt. Thaidamen der åbnede var venlig, smilende og almindelig af udseende.

massagen var absolut i den bedre ende, hun kan sit kram og det kan anbefales. 

jeg betalte 300 kr for en times massage og spurgte ikke efter ekstra.

Stedet giver kun regulær god massage, og massagen er nok byens bedste, det er virkelig en pige, der giver god massage, er alle 300 kr værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...