Hop til indhold

Recommended Posts

Hvad skal man sige - der er for og imod. Efter et besøg i sidste uge gjorde jeg hende på SMS høfligt opmærksom på, at jeg var blevet spist af med halvdelen af den betalte tid. Næste kunde og ventede og da hun i højlydt nydelse stønnede, hvor er jeg heldig i dag, lød det ikke ganske overbevisende. Med andre ord, jeg skulle gøres færdig.

Men: I god stil tilbød hun, at jeg kunne tilbage efter det sidste kvarter. Flot !

Det gjorde jeg så, og lagde lidt ekstra Cash for at få mere tid. Den fik jeg så ikke. Man køres igen programmet, hun tager ikke det sidste tøj af, det havde jeg ellers bedt om, og rigelig med gode tungekys er GFE-delen. Ellers er det meget prof. Men hun er sød, venlig og meget positiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har "anmeldt" Felina før og var afsted til et besøg igen igår. Jeg må indrømme, at jeg alle gangene har fået mere end forventet - både tidsmæssigt og indholdsmæssigt. 

Indholdsmæssigt - hun udfordrer sq ens grænser. Jeg er blevet præsenteret for nogle ideer, som jeg nok ikke lige havde tænkt, før jeg kom på besøg, men som gjorde mig enormt liderlig, når hun foreslog det - og når vi gjorde det. Totalt kinky, så det er ikke til at skrive om - men utrolig godt læst af Felina.

Tidsmæssgt - her er hun aldrig gået "under" på tid. Idag - da vi egentlig var færdige - spurgte hun, om jeg ville hilse på hendes veninde. Felina havde selv en ny kunde, så jeg kunne passende blive introduceret for veninden - som Felina mente gerne ville tage over og gerne give mig et blowjob. Jeg tænkte - shit, Felina havde tømt mig 2 gange - så jeg sagde, som sandt var, at jeg ikke havde rede penge til at betale mere lige på stedet. No problem, hvis jeg havde lyst til ay betale mere, så kunne jeg komme tilbage en anden dag - ellers var det helt fint. Jeg fik således ekstra 20 minutter med en flot lidt yngre kvinde af samme natioanalitet som Felina, med blowjob, tungekys og svensk afslutning - til senere betaling. Og det er ikke første gang, at hun skaber en overraskende konstellation.

Jeg har også forsøgt, at få hende til at tage alt tøjet af - også her uden held. Til gengæld så kan jeg kun nyde, det man kan se - specielt hendes bagdel er yderst velformet.

Hun er en flot, erotisk og intensiv kvinde. Desværre så tager hun på ferie fra den 9. Juli til engang i september. Hun vil være savnet, men til gengæld fik jeg nummeret på hendes veninde, som også besad nogen af de samme kvaliteter - i en lidt mere genert udgave.

/Tenderness

Del dette indlæg


Link til indlæg

Veninden var helt ny - dvs. endnu under oplæring. Jeg kunne forstå, at hun måske skulle arbejde på klinikken på Frederiksberg når Felina to til Sydamerika. Men hold kæft hvor var hun genert - fniste konstant, rødmede og kiggede væk. Til gengæld så gav hun sig fuldstændig når det kom til tungekys - det opsøgte hun selv meget aktivt og med hvad jeg bilder mig ind var en ægte liderlighed.

Hun har tilsyneladende ikke en annonce endnu og heller ikke et arbejdsnummer, så jeg fik hendes privat nummer (på hendes initiativ). Jeg skal nok smide et link på, når hun begynder at annoncere - hvis hun overvinder sin generthed.

/Tenderness 

Redigeret af Tenderness

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...