Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG VED VEJLE DEN 21. JUNI - MED FRIDA PÅ 21 ÅR OG BROWNIE PÅ 24 ÅR

Recommended Posts

Så fik jeg også meldt mig til juhuu. Kan tydeligt huske Frida fra sidste gang, ig hun var bestemt en dejlig oplevelse. :wub:

må også tilstå jeg er meget tiltrukket af den mørke debutant skønhed. Det skal nok blive frækt og sjovt som det plejer at være 

fortsat god weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, for 1 time siden:

Så fik jeg også meldt mig til juhuu. Kan tydeligt huske Frida fra sidste gang, ig hun var bestemt en dejlig oplevelse. :wub:

må også tilstå jeg er meget tiltrukket af den mørke debutant skønhed. Det skal nok blive frækt og sjovt som det plejer at være 

fortsat god weekend 

ja der er altså noget ved de der nougatpiger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, den 17/6/2017 at 13:08:

Så fik jeg også meldt mig til juhuu. Kan tydeligt huske Frida fra sidste gang, ig hun var bestemt en dejlig oplevelse. :wub:

må også tilstå jeg er meget tiltrukket af den mørke debutant skønhed. Det skal nok blive frækt og sjovt som det plejer at være 

fortsat god weekend 

Hey - får vi ikke en tilbagemelding fra eventet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Vi var vel omkring 10/12 stykker som hyggede for vildt. ingen stres og pigerne var meget søde og glade for sex , så et super godt arrangement :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er underligt der ingen beretning er endnu, så det må jeg lige rode bod på. En beretning som er fuld velfortjent.

Efter forgæves at have kæmpet med at få min kalender til at tilpasse sig, så jeg kunne komme med til dette arrangement, så kom hullet alligevel dagen før. Tilmelding blev sendt, og jeg kunne med glæde møde op på slaget 10 den efterfølgende dag til mit næste GB.

Var kun lige kommet inden af døren før jeg blev modtaget af en høj, lys og smilende skønhed til Frida. Blev modtaget med et ”hej” og et dejligt naturligt knus. Derefter en til "Die Herren" får at afregne, hvor Brownie stod med sin lækre chokolade krop, og dejlige smil. Også her blev det til et naturligt kram, selvom det enda var Brownies debut.

Arrangementet var ikke overfyldt fra starten, så der var plads nok til at alle kunne være med. Og sikke en start. Begge piger virkede ganske rolige men alligevel tændte og indbydende. Selvom det var Fridas 2. GB var det første gang jeg mødte hende. Og lov mig lige, det ikke bliver sidste. Du er bare skøn Frida......

Dejlige tungekys, lækker krop og indbydende skød som tændte på det gensidige franske. Og folk der kender mig, ved at jeg værdsætter både kys, kram og kæl samt at smage pigens nedre dele. Selv mine boller fik en fantastiks tur med tungen og munden. Og hvad angår sexen så kan den ikke beskrives. Selv indtaget i 2-eren kunne hun stille og rolig klare efter opvarmning.

I det andet rum var folk godt i gang med Brownie. Det var svært at mærke på hende det var hendes første gang. Sikke en naturlighed, nysgerrighed og "ned på jorden" pige, som bare nød alle godterne fra de forskellige fyrre. Sikke en dejlig stønnen. Der blev slikket, kysset, knaldet og hyggesnakket til den store guldmedalje. Brownie har de sødeste smilende øjne som bare siger "kom og mærk mig", og et kys som vækker lidenskaben.

Der kom lidt flere folk som tiden gik, men vi var ikke flere, end at alle vist fik hvad de selv kunne klare eller præstere. Stemningen var helt i top, og som sædvanlig diskede "Die Herren" op med sodavand og andet mundgodt både til deltagerne og pigerne. Så alle kunne yde og nyde i de mange timer.

Jeg må indrømme, at jeg til dette arrangement igen har fundet nogle piger, som jeg gerne vil komme tilbage til. Og ud fra stegningen og min vurdering, mon ikke så at chancen er der for pigernes side. Der virkede helt klart som om, at de også nød det fuldt ud.

 

Tak drenge for den fælles indsats, tak til "Die Herren" for endnu et godt GB og især tak til Frida og Brownie. Længe skal man lede efter så to så lækre, naturlige og skønne piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...