Hop til indhold
Exile-63

Fødselsdagsgave = Mette Tøsen :-)

Recommended Posts

Når man har fødselsdag – og især en af de runde så skal man nogle gange forkæle sig selv. Og da jeg for nylig fyldte ”the big 5-0” tænkte jeg at jeg trængte til en ordentlig tur. Jeg surfede rundt på nettet – og standsede da Mette tonede frem på skærmen. Kunne huske nogle meget begejstrede anmeldelser – og tænkte at nu var det vidst min tur til at prøve…. Og jeg stiller mig i begejstringens kø… :)… Fik lavet en aftale her forleden og mødte forventningsfuld op på adressen. Jeg blev mødt af en dejlig, fræk, lækker og smilene ”tøs” – som faldt lige i min smag.

Jeg er til dejlige slanke piger – men alligevel med en lille lækker popo og det har Mette. Efter afregning og et hurtigt bad så var det ind til sengen og så begyndte en lækker ½ times seance hvor der ikke blev sparet på noget – vi nåede hele vejen rundt – og den frække tøs fik mig til at komme med et brag 2 gange på 20 minutter, herligt…… BJ, misse slikning og sexen var bare i top og jeg forlod hende med et stort smil på læben og kunne stadig smage hendes dejlige safter. Jeg følte bestemt den rigtig gode kemi og kommer helt sikkert igen. Mette er strøget direkte ind på min top 1 liste :-P

Redigeret af Exile-63

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...