Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var efterhånden begyndt at savne den udsøgte og dejlige behandling, som jeg gentagne gange har fået hos Fem i Vejle. Så jeg blev enig med mig selv om, at jeg kunne godt undvære de 1000 kr sådan en tur koster. Men ak og ve, jeg fik at vide, at Fem ikke var der mere. Fuck. Jeg kunne i stedet få en af deres andre thaipiger, hmmm, de var ikkke det jeg javde sat næsen op efter, men jeg havde set pigen "Som" på AL, og var egentlig nysgerrig efter at prøve hende, så tiden blev booket. 

Da jeg ankom blev jeg nok lidt skuffet. De plejer at have en vis standard med deres piger, men hende her så ud til at ligge i underkanten af den standard. Men, måske er der en juvel gemt under det lidt kedelige og lidt for gamle ydre tænkte Jeg, og tog 1/2 time med det hele for 700. 

Jeg tog tøjet af, hun ordnede noget udenfor, og kom ind og bad mig om at lægge mig på ryggen. Det skal siges at hun ikke talte hverken dansk eller engelsk, så den verbale kommunikation var meget begrænset. Hun begyndte at arbejde på bettemand, desværre var hun så lidt attraktiv at der næsten ikkekunne komme liv i ham. Det lykkedes dog med håndens hjælp at få ham så stiv, så hun kunne krænge et kondom på. Imponerende! Hun sætte sig op og red mig, det var ok, hun havde ok bryster, men udviste ikke meget tegn på at hun kunne li at jeg tog på dem, hun ville ikke kysse, så akten var en smule mekanisk. Det lykkedes dog at få fyret kanonen af, så var den side lissom af vejen. 

Jeg spurgte om jeg kunne få massage de sidste 24 minutter, hun nikkede. Jeg ved godt, at thaimassage kan være hårdt til tider, men det her gjorde decideret ondt. Hun gjorde alle de forkerte ting, havde tilsyneladende trænet sine massageskills på en træstamme eller noget, behandlingen var bestemt ikke forbundet med velbehag.

Så alt i alt en dårlig oplevelse, selv om pigen/damen egentlig var sød nok. Jeg har været på bemeldte adresse en del gange de forløbne år, på trods af at de hyppigt har skiftet ud i deres piger har de altid kunnet holde en god standard. Det kan jeg se er slut nu, der går lang tid før jeg kommer der igen.

Massage / 5

Sex / 6

Pigen / 6

Stedet / 8

https://annoncelight.dk/showad/226014

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Er det den samme pige og/eller sted, som pt. annoncerer med "fantastic anal"?

Er der nogen der har været der for nylig og kan berette noget udover ovenstående lunkne anmeldelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt stedet en del gange og er også stor fan af Fem. Håber hun kommer tilbage hun var her ikke kun på turistvisum så mon ikke hun kommer igen.

Ja det er rigtigt at kvaliteten på pigerne er begyndt at svinge på det sidste, snak med bossen om det så plejer de at blive lidt mere villige.

Der er en pige nu der går under navnet Beer hun er lidt til den kraftige side / har en god bred røv så hvis du er til anal så prøv hende hun kan tage fra også selvom jeg er til den store side. Plejer at give lidt ekstra drikkepenge så er det ligesom at det glider lidt bedre. Stak hende 1200 sidste gang så var der vild anal og god massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, den 13/07/2017 at 15:06:

Er det den samme pige og/eller sted, som pt. annoncerer med "fantastic anal"?

Er der nogen der har været der for nylig og kan berette noget udover ovenstående lunkne anmeldelse?

Jeg var der i sidste uge, det var som altid super godt.og hun er super til massage fantastic anal.Jeg syntes det er et besøg værd. 

https://annoncelight.dk/showad/227697

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Hej med jer.

Jeg var og besøge Beer i dag. Var kørt lidt træt i det da jeg for en uge siden besøgte Alma i Kolding hvilket var en skod oplevelse som stadigvæk hang negativt i kroppen.

Men heldigvis blev det gjort til skamme.

Jeg bestilte en qvick til 500,oo for 15 minutter og vi aftalte superfransk og kys.

Hun var virkelig indlevende og kyssede lækkert heftigt og jeg elsker at give frække sorte kys - det var superlækkert og hun gav også mig den store tur med sorte kys...

det imponerede mig. Efter jeg kom tog hun kondomet af og suttede mig ren.

Hold op hvor jeg dog har fået en god start på en dejlig dag - så hun får topkarakter fra mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 52 minutter siden:

Hvorfor? 

Jeg har set billederne - og varmer op med gode historier. Er det ikke netop det - vi kan bruge dette forum til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, den 17/07/2017 at 19:32:

Hej med jer.

Jeg var og besøge Beer i dag. Var kørt lidt træt i det da jeg for en uge siden besøgte Alma i Kolding hvilket var en skod oplevelse som stadigvæk hang negativt i kroppen.

Men heldigvis blev det gjort til skamme.

Jeg bestilte en qvick til 500,oo for 15 minutter og vi aftalte superfransk og kys.

Hun var virkelig indlevende og kyssede lækkert heftigt og jeg elsker at give frække sorte kys - det var superlækkert og hun gav også mig den store tur med sorte kys...

det imponerede mig. Efter jeg kom tog hun kondomet af og suttede mig ren.

Hold op hvor jeg dog har fået en god start på en dejlig dag - så hun får topkarakter fra mig...

Tak for en rigtig god anmeldelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...