Hop til indhold
deerhunter

Drømmesex i Fåborg (Jylland)

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af denne dame i går formiddags, dvs. det var ikke hende på fotos, men en mere normalt udseende moden mørk kvinde med store naturlige bryster og en god bagdel.

https://annoncelight.dk/showad/228075

Ankom uanmeldt først på formiddagen og blev mødt af en nyvasket velduften kvinde, der bød mig indenfor med et kys og et fast greb i skridtet - en fin start. Jeg valgte ½ time for 600 og 200 ekstra for øko-blow og kys.

Første sceance var vasketuren, hvor hun grundigt vaskede pikken og efterfølgende sagde " now it´s ready for all my holes". Det kunne jeg ikke modstå, så jeg jog pikken ind mellem hendes lår og "bollede" hende stående bagfra mod håndvasken. Annonceteksten er jo ret indbydende, så det skulle prøves.

Næste stop var køkkenet, hvor hun efter gode kys fik samme tur mod køkkenbordet. Derefter løftede jeg hende op på bordet og hun lænede sig mod væggen. Jeg skiftevis kyssede hende og hendes ret store, noget hængende bryster, alt imens jeg gned pikhovedet mod hendes nu stive clitoris. Det kunne hun lide og hun blev meget våd og meget kælen. Det gik der lang tid med. Af og til "bollede vi", uden at pikken gik i hul :-).

Derefter nåede vi sengen, hvor jeg lige måtte en tur ned og smage på hendes clitoris, der smagte en del af fælles safter. Vi lå senere skridt mod skridt flettet sammen og kyssede længe eller jeg spiste hendes bryster. Alt i mens gik pikken sine egne veje efter det ene og det andet hul. Hun var ikke afvisende og jeg var ikke påtrængende - meget pirrende. På et tidspunkt drejede hun sig om efter et kondom og jeg benyttede chancen til at stikke en finger i numsen og en i kussen og massere hendes mellemkød. Så opgav hun det med kondomet og gav sig hen til min massage mens jeg kyssede hende. På et tidspunkt kom hun - kussen blev meget våd og clitorisen meget følsom ;-)

Det var gået lang tid og jeg havde et arbejde at passe, så jeg bad hende og at få mig til at komme med blow. Det ville hun gerne. Udløsningen kom dog i hånden og ikke i munden, men det var OK for mig.

 

Alt i alt en fantastisk sex-oplevelse, hvor en halv time uden problemer blev til 45 minutter og hvor der var god kemi lige fra starten. "Niki" er her måneden ud.

Nemt at finde i den lille by, diskret og uset parkering.

Gentagelsesfare: 200 %, hvis ikke lige at det var, at der kræver 250 km kørsel hver vej

D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror han mener mellem lårene :) Men lyder lidt risky sådan at gnide sine kønsdele op af hinandens uden kondom. Der kan vel både smittes klamydia, herpes osv i sådan en "stilling"

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidtsjovyigaden skrev, for 1 minut siden:

Hvad med brysterne er de store?

Det har han jo skrevet.

deerhunter skrev, for 19 timer siden:

Jeg skiftevis kyssede hende og hendes ret store, noget hængende bryster,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...