Hop til indhold
KraceiYaw

Thailisten Jylland-Fyn - Version 2

Recommended Posts

Lidt opdateringer vedrørende Randers:

Plumeria i Østergade har skiftet navn til Pohnroong. Samme telefonnummer

Sunshine er lukket. Butikken er til leje

Wadee er tilsyneladende overtaget af A Buket som hidtil har været blå sportsmassage af tvivlsom beskaffenhed. Jeg kender ikke til stedets aktuelle menukort. 

Over and out herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så er der forresten kommet en ny Blå klinik i Randers: Sang Arun beauty and thai massage, Mariagervej 36A tlf. 52199226. De er på Facebook. 

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den 13/2/2018 at 17:25:

Og så er der forresten kommet en ny Blå klinik i Randers: Sang Arun beauty and thai massage, Mariagervej 36A tlf. 52199226. De er på Facebook. 

Er den i Gråbrødrestræde, med samme navn, så lukket? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den 13/2/2018 at 13:19:

Lidt opdateringer vedrørende Randers:

 

Wadee er tilsyneladende overtaget af A Buket som hidtil har været blå sportsmassage af tvivlsom beskaffenhed. Jeg kender ikke til stedets aktuelle menukort. 

 

Har Wadee så skiftet navn? og er A Buaket så lukket? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Har Wadee så skiftet navn? og er A Buaket så lukket? 

Der er stadig samme facadeskilt, men klapskiltet er A Buaket. Den gamle butik er ikke væk, men ser ikke aktiv ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den 13/2/2018 at 13:19:

Lidt opdateringer vedrørende Randers:

Plumeria i Østergade har skiftet navn til Pohnroong. Samme telefonnummer

Sunshine er lukket. Butikken er til leje

Wadee er tilsyneladende overtaget af A Buket som hidtil har været blå sportsmassage af tvivlsom beskaffenhed. Jeg kender ikke til stedets aktuelle menukort. 

Over and out herfra :)

Dementi: Sunshine kører igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig eller savner i andre også det kort? 

Jeg har tit kigget på kortet for at finde nye steder eller et telefon nr. på en klinik som jeg tidliger har besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mangler den da helt vildt.

Jeg er ofte på farten i det meste af Jylland og på Fyn, og så var den jo fantastisk dejlig at have, så man hurtigt kunne finde det nærmeste sted, når nu lysten presser på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nedlagde kortet af to årsager

1. Jeg fik en del grimme trusler fra forskellige thaiklinikker

2. Kun meget få bidrog til opdatering af kortet. 

Ad. 2 Det står i skærende kontrast til de godt 300 anmodninger jeg modtog om adgang til kortet, inden jeg slettede det. 

 

Ad. This map is no longer available due to a violation of our Terms of Service and/or policies."

Dettte er åbenbart noget Google skriver ved slettede kort. I lang tid stod der blot at linket ikke længere var tilgængeligt, og så lige pludselig står der  This map is no longer available due to a violation of our Terms of Service and/or policies."

Jeg har ikke på noget tidspunkt fået en henvendelse fra Google om kortet, og det tvivler jeg også på @KraceiYaw, har? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op.

Ligefrem trusler fra thaiklinikkerne......de burde da være glade for "annoncerne". Jeg mener - der stod jo intet om, at man evt. kunne få "ekstra" på stederne - i hvert fald ikke direkte.
(Men truslerne må vel være foretaget herinde så, for der er vel ingen af stederne, der kender din identitet)

Jeg kunne da bedre forstå, hvis de ikke ønskede at vi skrev om dem herinde - men det kan de da heldigvis ikke forhindre os i.

Ad 2 - ja, vi kunne nok alle være bedre til at bidrage, men alligevel frygtelig ærgerligt, at den ikke findes længere. Jeg ville da meget gerne, at den blev genoptaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Nej. Jeg fik aldrig henvendelser fra Google. Heller ikke fra thaiklinikker, men jeg har så heller ikke en e-mailadresse de kan skrive til. Det skal foregå herinde.

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...