Hop til indhold
Randersmand

Søge maskiner soltau

Recommended Posts

Jeg har lidt svært vid at finde ud af hvad der findes af søge maskiner der dækker mere af tyskland end det nordlige ( dem har jeg nogenlunde styr på)

Kaufmich har jeg også styr på men hvad findes der ellers.

Turen går til Soltau i Nedersaksen. Lige mellem hamburg og hannover. Vill gerne se om der er noget spændende i den by ud over heidepark

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan besøge Snowdome, der ligger ved Bispingen, rimelig tæt på Soltau. Det er en kæmpe indendørs skibakke, som faktisk ligger klods op ad A7..

Syd for Soltau (ca 12-15 km) ligger desuden KZ-lejren ved Bergen-Belsen.

Et stykke længere væk i Eschede er der en fin mindelund med 101 kirsebærtræer til minde om hvert af ofrene for en kæmpe togkatastrofe tilbage i 1998, hvor ICE fra München mod Hamburg blev afsporet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 1 time siden:

Du kan besøge Snowdome, der ligger ved Bispingen, rimelig tæt på Soltau. Det er en kæmpe indendørs skibakke, som faktisk ligger klods op ad A7..

Syd for Soltau (ca 12-15 km) ligger desuden KZ-lejren ved Bergen-Belsen.

Et stykke længere væk i Eschede er der en fin mindelund med 101 kirsebærtræer til minde om hvert af ofrene for en kæmpe togkatastrofe tilbage i 1998, hvor ICE fra München mod Hamburg blev afsporet.

ja alt det er jeg klar over men hvad er det nu for et forum dette her? ;)

måske er det ikke lige det du nævner som jeg søger ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lidt svært vid at finde ud af hvad der findes af søge maskiner der dækker mere af tyskland end det nordlige ( dem har jeg nogenlunde styr på)

Kaufmich har jeg også styr på men hvad findes der ellers.

Turen går til Soltau i Nedersaksen. Lige mellem hamburg og hannover. Vill gerne se om der er noget spændende i den by ud over heidepark

http://www.local-call-girls.com/de/lower-saxony-call-girl/soltau-call-girls.shtml

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved afkørslen Soltau syd holder der puf busser, lige ved hovedvejen når du kommer af motorvejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 2 minutter siden:

Autocamper med en GP inden i. 

ok. kan det søges og ses på nettet sådan noget? og hvordan forgår det? møde man bare op..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 7 timer siden:

Jeg har lidt svært vid at finde ud af hvad der findes af søge maskiner

Som regel skal man bare søge vha. bynavn + Massage, Girls, Huren, Mädchen, Bordell, Saunaclub, FKK, Pauschallclub (har jeg vist lært dig at udtale - ellers tænk på Pav ;-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 7 timer siden:

ok. kan det søges og ses på nettet sådan noget? og hvordan forgår det? møde man bare op..

Aner det ikke, det var bare en pludselig indskydelse fordi der stod Soltau i overskriften, er tit selv kørt forbi der, uden at have modet til at tage en tur ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...