Hop til indhold

Søge maskiner soltau

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lidt svært vid at finde ud af hvad der findes af søge maskiner der dækker mere af tyskland end det nordlige ( dem har jeg nogenlunde styr på)

Kaufmich har jeg også styr på men hvad findes der ellers.

Turen går til Soltau i Nedersaksen. Lige mellem hamburg og hannover. Vill gerne se om der er noget spændende i den by ud over heidepark

Skrevet

Du kan besøge Snowdome, der ligger ved Bispingen, rimelig tæt på Soltau. Det er en kæmpe indendørs skibakke, som faktisk ligger klods op ad A7..

Syd for Soltau (ca 12-15 km) ligger desuden KZ-lejren ved Bergen-Belsen.

Et stykke længere væk i Eschede er der en fin mindelund med 101 kirsebærtræer til minde om hvert af ofrene for en kæmpe togkatastrofe tilbage i 1998, hvor ICE fra München mod Hamburg blev afsporet.

Skrevet
  • Author
lovingboobs skrev, for 1 time siden:

Du kan besøge Snowdome, der ligger ved Bispingen, rimelig tæt på Soltau. Det er en kæmpe indendørs skibakke, som faktisk ligger klods op ad A7..

Syd for Soltau (ca 12-15 km) ligger desuden KZ-lejren ved Bergen-Belsen.

Et stykke længere væk i Eschede er der en fin mindelund med 101 kirsebærtræer til minde om hvert af ofrene for en kæmpe togkatastrofe tilbage i 1998, hvor ICE fra München mod Hamburg blev afsporet.

ja alt det er jeg klar over men hvad er det nu for et forum dette her? ;)

måske er det ikke lige det du nævner som jeg søger ;)

Skrevet
Randersmand skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lidt svært vid at finde ud af hvad der findes af søge maskiner der dækker mere af tyskland end det nordlige ( dem har jeg nogenlunde styr på)

Kaufmich har jeg også styr på men hvad findes der ellers.

Turen går til Soltau i Nedersaksen. Lige mellem hamburg og hannover. Vill gerne se om der er noget spændende i den by ud over heidepark

http://www.local-call-girls.com/de/lower-saxony-call-girl/soltau-call-girls.shtml

Skrevet

Ved afkørslen Soltau syd holder der puf busser, lige ved hovedvejen når du kommer af motorvejen. 

Skrevet
  • Author
DETH skrev, 1 time siden:

Ved afkørslen Soltau syd holder der puf busser, lige ved hovedvejen når du kommer af motorvejen. 

hvad er puf busser?

Skrevet
Randersmand skrev, for 1 minut siden:

hvad er puf busser?

Autocamper med en GP inden i. 

Skrevet
  • Author
DETH skrev, for 2 minutter siden:

Autocamper med en GP inden i. 

ok. kan det søges og ses på nettet sådan noget? og hvordan forgår det? møde man bare op..

Skrevet
Randersmand skrev, for 7 timer siden:

Jeg har lidt svært vid at finde ud af hvad der findes af søge maskiner

Som regel skal man bare søge vha. bynavn + Massage, Girls, Huren, Mädchen, Bordell, Saunaclub, FKK, Pauschallclub (har jeg vist lært dig at udtale - ellers tænk på Pav ;-) )

Skrevet
Randersmand skrev, for 7 timer siden:

ok. kan det søges og ses på nettet sådan noget? og hvordan forgår det? møde man bare op..

Aner det ikke, det var bare en pludselig indskydelse fordi der stod Soltau i overskriften, er tit selv kørt forbi der, uden at have modet til at tage en tur ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.