Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte lori i går i Glostrup

jeg følte allerede fra jeg trådte ind af døren at hun var super nærværende og hendes frække øjne fulgte mig. 

Jeg havde desværre kun 500kr men han havde proklameret at jeg skulle prøve hendes blowjob hvis var det vildeste jeg nogensinde har prøvet. Jeg lod mig fuldstændig overgive til hendes behandling af mig og hvis i mener at have et godt blowjob tilgode så tag ud og besøg hende

hun er en høj og smuk kvinde og er i virkeligheden smukkere i den virkelige verden fremfor hendes foto

jeg skal allerede ud til hende i dag. Bliver bare nødt til det

Redigeret af Morten.1970

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morten.1970 skrev, for 14 minutter siden:

I visited Loro in her beautiful place in glostrup. She welcomed me and could feel from first second that she was special. 

She gave me a blowjob with condom but I never had it so good ever before

she is even more beautiful in real than photos so all my recommendations to guys who wants to pay a naughty and beautiful woman a visit

Link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morten.1970 skrev, for 18 minutter siden:

I visited Loro in her beautiful place in glostrup. She welcomed me and could feel from first second that she was special. 

She gave me a blowjob with condom but I never had it so good ever before

she is even more beautiful in real than photos so all my recommendations to guys who wants to pay a naughty and beautiful woman a visit

Mindre troværdigt end tv-shoppen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk at man kan se pigesansigt da annoncen var første lavet i søndags eller mandags. Men nu var der den sort streg på....har pigen brug for mere privacy eller..... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...