Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg set hendes annoncer i over 1 år i København men tiden har aldrig passet, og de 2 første gange i Svendborg kom jeg heller ikke afsted. Men idag lykkedes det, og heldigvis.

https://annoncelight.dk/showad/218697

ægte billeder, dog mørkere og længere hår nu, lækker petit krop med dusk, men der hvor hun virkelig scorer point, er på hendes væremåde og udstråling.

Efter lang tid i bil skulle jeg tisse og lige have vasket diller, men veninden var i bad, så Roxana smed tøjet og sagde jeg kunne starte med at nyde/slikke hende, indtil toilet var frit. Da jeg kom ind igen blev jeg placeret på sengen med hende mellem mine ben og hun begyndte på at slikke nosser og skærft, hun løftede mine ben i vejret, og for første gang i mit liv blev jeg slikket i røven, det var frækt, og da jeg sagde det, svarede Roxana, ja jeg er ikke ligesom andre piger, jeg er lidt skør på den gode måde. Hun vendte sig om i 69 så jeg også kunne slikke hende, da jeg sagde at nu skulle vi vist snart kneppe inden jeg kom, drillede hun ved at sætte sig op med fissen helt over min mund, og sagde at hun ikke kunne høre mig, dette gjorde hun 2 gange, inden hun satte sig op og red. For satan hun kan bevæge det underliv, både siddende på mig og liggende på mig. Sluttede af i missionær med hendes ben i vejret. Der blev delt gavmildt ud af tungekys undervejs.

mens jeg tog tøj på, blev hun ved med at rage på pikken og hun sluttede af med at bide/kysse den farvel uden på bukserne. Helt sikkert en super oplevelse med en pige som elsker sex og så får hun i bonus også penge for det.

helt sikkert ikke sidste gang jeg skal forbi hende. 30 min. kr.800.- med SF og kys. Hun sagde at hun blev i Svendborg ca. 14 dage endnu.

der er så meget positivt at sige om hende, men må hellere stoppe denne roman, sorry den blev lidt lang, men sikker på alle vil få en super oplevelse med Roxana.

Servicemeddelse: når i får adr. Så pas på i ikke ender i en by 15 min fra som hedder Svendstrup, det gjorde jeg, på trods af at adr. Var skrevet rigtigt og med Svendborg som by. Sæt gps til Netto på Ørbækvej, så er i tæt på den rigtige adr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende har jeg dog overvejet og besøge men var lidt i tvivl.. Men ikke dog efter jeg læst din anmeldelse..skynder mig derhen om ikke ret længe :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
badboy30 skrev, for 30 minutter siden:

Hende har jeg dog overvejet og besøge men var lidt i tvivl.. Men ikke dog efter jeg læst din anmeldelse..skynder mig derhen om ikke ret længe :D:D

Det kan du roligt gøre, hun er sindsyg sød. Om alle får samme kemi/behandling ved jeg ikke. Men jeg skal helt sikkert forbi hende igen. Det eneste jeg ærgrer mig over, er at jeg ikke havde tid til en time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, for pokker da. Jeg har lige besøgt hende i dag. Det er fuldstændig som beskrevet. Jeg fik også samme fantastiske behandling. En hel time. Hun er lækker, bare lækker. Med en meget fræk pågående stil. Hun vil gerne have dig. Det får hun dygtigt gjort klart 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Holyhole skrev, for 11 minutter siden:

Jamen, for pokker da. Jeg har lige besøgt hende i dag. Det er fuldstændig som beskrevet. Jeg fik også samme fantastiske behandling. En hel time. Hun er lækker, bare lækker. Med en meget fræk pågående stil. Hun vil gerne have dig. Det får hun dygtigt gjort klart 

Så havde du nok tid kl 12 :-) jeg var der tidligere og hun fortalte at hun lige havde en pause inden næste besøg kl.12

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos hende for omkring et halvt år siden. Ja, hun er bare super sød med smittende humør.  Skal HELT sikkert besøge hende ingen hun smutter igen. Gerne to gange hvis det lader sig gøre. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@22 cm and thick det er jo nemt, det er bare at bestille 1 time, det er med 2 gange.

var jeg ikke havnet i Svenstrup eller Stenstrup ude på bøhlandet, havde jeg også købt 1 time. Hun er så vildt fræk i munden, og måden hun opfører sig på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 18 minutter siden:

@22 cm and thick det er jo nemt, det er bare at bestille 1 time, det er med 2 gange.

var jeg ikke havnet i Svenstrup eller Stenstrup ude på bøhlandet, havde jeg også købt 1 time. Hun er så vildt fræk i munden, og måden hun opfører sig på.

Ha ha ja det var da en mulighed. Men kan sgu ikke to gange på en time. Det er jeg blevet for gammel til. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 56 minutter siden:

Ha ha ja det var da en mulighed. Men kan sgu ikke to gange på en time. Det er jeg blevet for gammel til. ;-) 

Kender det godt, som 50 årig bestiller jeg tit en time, selvom jeg ved at jeg kun kan 2 gange i måske 20 % af tilfældene. Men lader mig rive med når pigen er lækker.

bestilte 30 min ved Roxana og da vi lige var gået igang, spurgte jeg om jeg kunne forlænge til 1 time, og det var ikke noget problem. Da vi så var færdige med 1 omgang og jeg var helt brugt, sagde Roxana at det var ok hvis jeg alligevel kun betalt og fik 30 min. Det er sgu kundeservice :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 9 timer siden:

Kender det godt, som 50 årig bestiller jeg tit en time, selvom jeg ved at jeg kun kan 2 gange i måske 20 % af tilfældene. Men lader mig rive med når pigen er lækker.

bestilte 30 min ved Roxana og da vi lige var gået igang, spurgte jeg om jeg kunne forlænge til 1 time, og det var ikke noget problem. Da vi så var færdige med 1 omgang og jeg var helt brugt, sagde Roxana at det var ok hvis jeg alligevel kun betalt og fik 30 min. Det er sgu kundeservice :-)

 

Ja hun er virkelig en ener. Hende og Aisan der kommer samme sted (tæt ved min bopæl) er absolut blandt mine favoritter :-) Med sådan et par i nabolaget skal man altså liiiige passe lidt på sine penge. :-o 

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...