Hop til indhold
lpoh

Nina Marselisborg Alle Århus

Recommended Posts

Efter lang tids fravær fra min side ringede jeg til Nina i går.

Havde læst i en tråd her hun havde sat andre til bestillingen og ville derfor checke om ikke hun selv var på job.
Det var hun, og hun kunne klart kende min stemme :)
Så jeg fik en tid.

Og hold da op for en oplevelse!

Nu ved jeg godt at andre tænder på de helt unge thai'er.. det gør jeg også.
Men, kommer det til masage så er Nina altså ret ferm.
Massage koblet sammen med pirring.
Jeg har haft nogle slemme stramme sener i inderlårene.
Dem løsnede hun.. det gør indt.. men hun lavede tricket hvos hun samtidig pirrede mig bagi!

Og bedst som jeg troede at NU ville hun tømme mig for sæd fortsatte massagen..
Det nummer lavede hun en del gange..

Også efter jeg var blevet vendt om..
Men da hun så laaaaaaangsomt tømte mig var det en vild orgasme jeg fik.
Med et par fingre bagi, det forstærker min følelse i pikken med 100%

Det var RET GODT.

Er glad for at jeg kiggede forbi :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 54 minutter siden:

Link, adresse  eller noget?

Dovenskab længe Samson. Prøv og se overskriften på denne tråd, så kan du finde stedet på Thailisten Vest

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ipoh, hvor er det skønt at høre at Nina er aktiv igen, ved du hvilke dage hun er på klinikken ?. Jeg sidder og får skønne flash backs !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det stadig meget svingende med pris dernede? (i tidligere anmeldelser synes jeg, at det har været lige fra billigt med flere end hende, til noget halvdyrt...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest goodtimes

Jeg var der også for et par måneder siden... der var Nina der også selv.

Først prøvede hun at få sin assistent til at massere men jeg insisterede på at det skulle være Nina.

og ja hun kan stadigvæk sit kram.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft mange gode oplevelser der, men det var nu mest med Georg. Nogen der ved hvad der skete med hende og hvor hun evt. Er nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Nina i dag. Det er efterhånden et par år siden sidst.

Bestilte 1/2 time

Fik hj i verdensklasse 

Total damage 600kr

Cola vand sweets og bad i top.

Kommer gerne igen.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 21/7/2017 at 15:12:

Var hos Nina i dag. Det er efterhånden et par år siden sidst.

Bestilte 1/2 time

Fik hj i verdensklasse 

Total damage 600kr

Cola vand sweets og bad i top.

Kommer gerne igen.

Venligst 8000

Var det hende selv? Var der tegn på, at hun stadig giver den analgas, hvis man vil det? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
indokarami skrev, den 22/7/2017 at 23:34:

Var det hende selv? Var der tegn på, at hun stadig giver den analgas, hvis man vil det? :D 

Jeps Jeps

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fortsætter lige denne tråd.

Besøgte Nina igår. Massage + håndtrold incl. anal pirring, igen igen hold da kæft jeg kom godt, meget mærkeligt, min pik er idag som totalt død, jeg har stadigvæk en form for tilfreds førelse i kroppen. Hvad fanden gør denne gamle kvinde ved mig? (Nina og jeg er nok ca. lige gamle). 

PS hvorfor kan hun ikke dansk efter alle disse år i DK?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jenslillemandha.. - hvor gammel er Nina så vil du mene? Jeg kan lide modne/ældre Thai, derfor spørger jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun påstår hun er 50, men jeg tror sku hun er ældre. Hold da kæft en krop for en der er over 50. Ansigtet ser lidt hærget ud. På en måde kunne jeg godt tænke mig at knalde hende, på den anden side er hendes massage og håndjob alt rigeligt til at tilfredsstille mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Nina d 20/7, det er lang tid siden jeg sidst har været hos hende, men forventningerne var store. Klinikken er blevet shinet op siden jeg sidst har været der, dejlig ren og INGEN lugt at kælder 

Jeg blev modataget af Nina i døren ...jubiii, det starter godt. Af med tøjet og ind på brixen. Nina startede massagen med at sidde mellem mine ben i et par minutter (pirrede allerede der mine baller og stjernen) skønt. Fik den sædvanlige erotiske massage med fræk berøring af boller og stjerne. 

Om på ryggen, aftalte 700,- så måtte hun gøre hvad hun havde lyst til. Nina smed tøjet, skøn og MEGET berøringsvenlig krop på trods af hendes alder. Som sædvanlig endte vi i en 69, hun slikker skønt og har en lækker og efter lidt tid våd grotte. Da afslutningen nærmede sig rev hun kondomet af stak et par fingre op i mig og afsluttede med et fabelagtigt hj.

Bad bagefter, en cola, et stykke chokolade, på med tøjet, betale, farvelkys...700 kr fattigerede, men MEGET tilfredsstillet super oplevelse igen igen 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse62 skrev, den 16/6/2017 at 19:48:

Har haft mange gode oplevelser der, men det var nu mest med Georg. Nogen der ved hvad der skete med hende og hvor hun evt. Er nu?

Lasse62: fuldstændig korrekt - Georg var noget af det ypperste. Helt klart også en af mine største oplevelser til dato med thai-massage. Hun kunne sit kram til perfektion, og det endte altid med flere udløsninger. Hun trak også altid frivilligt sit tøj af, så man kunne komme til at røre og lege. Jeg savner hende også, og gad vide hvor hun er i dag ? *snøft*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel skrev, for 7 timer siden:

Besøgte Nina d 20/7, det er lang tid siden jeg sidst har været hos hende, men forventningerne var store. Klinikken er blevet shinet op siden jeg sidst har været der, dejlig ren og INGEN lugt at kælder 

Jeg blev modataget af Nina i døren ...jubiii, det starter godt. Af med tøjet og ind på brixen. Nina startede massagen med at sidde mellem mine ben i et par minutter (pirrede allerede der mine baller og stjernen) skønt. Fik den sædvanlige erotiske massage med fræk berøring af boller og stjerne. 

Om på ryggen, aftalte 700,- så måtte hun gøre hvad hun havde lyst til. Nina smed tøjet, skøn og MEGET berøringsvenlig krop på trods af hendes alder. Som sædvanlig endte vi i en 69, hun slikker skønt og har en lækker og efter lidt tid våd grotte. Da afslutningen nærmede sig rev hun kondomet af stak et par fingre op i mig og afsluttede med et fabelagtigt hj.

Bad bagefter, en cola, et stykke chokolade, på med tøjet, betale, farvelkys...700 kr fattigerede, men MEGET tilfredsstillet super oplevelse igen igen 

 

 

Nu skriver du kondom, havde I også alm. sex?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 3 timer siden:

Nu skriver du kondom, havde I også alm. sex?

 

Nej det havde vi ikke, men det kan du sagtens få, Nina er rigtig god til at ride

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

Læste alt der blev skrevet og tog derned men fik tid med Napha (udtalt Napa). Jeg havde forventet at få fat i Nina men, måske næste gang.

Napha er en ung pige med alm kvindelig kropsformer, pæne bryster og bagdelen er normalt.

God massage og meget søde pige.

Gerne have massage igen, men når den kommer til stykket altså sex vil du hurtigt eller et par minuter efter start høre om hendes næste kunde eller lukketid er snart, så skal man skynde sig og cumme. LOL

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...