Hop til indhold
kinarullen

Harmony gå vejledning?

Recommended Posts

så efter et utal af Artemis, Atmos og babylon besøg er turen nu kommet til Harmony. Så jeg kender konceptet godt nok til at vide der ikke er flere fordele i og være "the new guy in the club". Derfor er min plan også at udgiv mig for at have været der før, så for ikke virke helt dum og forvirret kunne jeg godt bruge nogle walking direction.

til jer der kender Harmony med bind for øjnene:

  1. deres hoveddør, har de en ringklok som Atmos? eller er det bare lige ind.
     
  2. efter jeg har betalt ved receptionen og fået udleveret kåbe, håndklæde, sandaler hvilken vej går jeg.
     
  3. når jeg er gået ud fra omklædningsrummet, hvilken vej til baren. Tager baren ved køb af en øl, nøglenummeret, kontanter eller poletter fra receptionen.  

Derfra tager jeg den stille og rolig, på forhånd tak og hvis andre skal have gå-vejledninger omkring de øvrige klubber så sig til ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra p pladsen går du op langs huset til dørren som om sommeren står åben det meste af tiden. Er døren ikke åben så plejer jeg at  tage i dørren for at se om den er låst. Mener kun at jeg har brugt ringeklokke 1 gang på 4 år for at komme ind

 

Fra receptionen er der 2 meter til dørren til omklædningsrummet. Som ligger på til højrer i forhold til hovededørren.

Når du er omklædt så skal du ud af samme dør og forbi receptionen så ligger barrummet 3-5 meter fremme.

pt er øl gratis, men ellers så ber de om nummeret på nøglen og så betaler du samlet når du tager hjem.

 

ved receptionen ogmellem omklædningsrummet og barrummet er der en trappe op til første salen. Hvor der er 12 værelser, men der går du kun op sammen med en pige.

man kan fra barrummet gå til spiseområder, som ligger ud for receptionen. Der fra kan du gå videre mod tv rum, kino og haven. Fra haven / udestuen kan du gå i videre til sauna og dampbad. ( det ligger i et mindre hus ude i haven)

 

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for svaret Kwassi2, super vejledning.

Jeg går indad hoveddøren, foran mig møder jeg receptionen, får mine ting og går til højre ind og klæder om. Derefter ligeud af samme dør forbi receptionen og direkte til baren med gratis øl!

glæder mig allerede og skal nok komme med en beretning :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...