8000 1990 Skrevet 13. Juni, 2017 Var her forbi. Fik en flad massage med en rigtig god håndtrold for en plov. De damer der er der er velkendte fra Siam. Stedet er som at se det for femten - tyve år siden. Dengang var var det en dejlig pige som jeg har kørt hjem efter job et par gange.Hun får altid en tanke når jeg en sjælden gang er der. Kunne jo også have stoppet bilen i Hedemannsgade og fået en tur mere med Oprah for en tudse, men sådan er dér jo så meget. Venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 285 Skrevet 14. Juni, 2017 Trepkasgade? Der har jeg ikke været i MANGE år.. De havde et par gode tøser der.. Og en helt sublim massør ladyboy der gav det bedste blow ever.. Hendes massage var helt vild god.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 21. Juni, 2017 (edited) De damer der er der er velkendt fra Siam 8000 skrev, den 13/6/2017 at 23:13: De damer der er der er velkendte fra Siam. Er det sådan at pigerne kommer begge steder? Var der noget med en af de lidt ældre stadig arbejder i Trepkasgade. Jeg kan ikke huske hendes navn. Bogstaverne a og n indgår.... Redigeret 21. Juni, 2017 af Hedonis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 22. Juni, 2017 Hedonis skrev, for 14 timer siden: De damer der er der er velkendt fra Siam Er det sådan at pigerne kommer begge steder? Var der noget med en af de lidt ældre stadig arbejder i Trepkasgade. Jeg kan ikke huske hendes navn. Bogstaverne a og n indgår.... Du tænker på Nancy Det,er hende der driver trepkassegade nu. Og nej jeg tror ikke at de er begge steder.Hos Siam er der mange piger minder om Hovedbanegården. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 24. Juni, 2017 8000 skrev, den 6/22/2017 at 10:00: Du tænker på Nancy Det,er hende der driver trepkassegade nu. Og nej jeg tror ikke at de er begge steder.Hos Siam er der mange piger minder om Hovedbanegården. Venligst 8000 Hvad mener du med "Hovedbanegården"? Ny Banegårdsgade 45? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 24. Juni, 2017 KraceiYaw skrev, for 2 timer siden: Hvad mener du med "Hovedbanegården"? Ny Banegårdsgade 45? At der er ligeså mange mennesker hos Siam som på Århus Hovedbanegård Nogle gange føles det at der er flere tusinde begge steder. Venligst 8000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg