Hop til indhold
gylon81

Bedste thai i Sønderjylland

Recommended Posts

Vil gerne prøve thai massage for første gang og gerne med noget fræk afslutning hvad er bedste sted i Sønderjylland kan se der er nogle steder i Aabenraa og Tønder men ved ikke om det er med afslutning 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min anbefaling er at gå langt uden om Sølsted ved Tønder.  Det har ikke meget med massage at gøre, det der foregår der, det er at betragte som et bordel. Pigen der er der er ganske stor, servicen er ikke noget at skrive hjem om, og det hele foregår bag et forhæng, hvor bordelmutter sidder på den anden side, og følger med.

Som en lidt kuriøs ting, kan jeg nævne, at jeg i denne weekend ( i lørdags) fik en sms fra bordellet, om at  de holdt udsalg lørdag og søndag, en time for 200 kr.! hvad det indeholdt ved jeg ikke, men jeg har nu aldrig før prøvet, at blive kontaktet af et bordel med tilbud, blot fordi jeg har været der før. Det er ikke sikkert, at  alle synes det er lige smart at få en sms fra bordellet, mens de sidder og spiser frokost med familien :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I forår / for sommer, var jeg forbi nogle gange, til ren massage ved Helen, en pige fra fyn, som ikke er tyk, og hun var der selv.
Hun var grundig, og gav god massage, og snakker en del.  Har ikke prøvet FP, så det kan jeg ikke sige noget om

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...