Mikael8700 0 Skrevet 13. Juni, 2017 (edited) Er her andre end mig der kunne tænke sig at mødes i aften i Assentoft ? Jeg tænker vi kunne mødes nogle stykker der og lege lidt.. Redigeret 13. Juni, 2017 af Mikael8700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 488 Skrevet 13. Juni, 2017 Hvad sker der da i Assentoft? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikael8700 0 Skrevet 13. Juni, 2017 Intet, netop derfor vi skulle gøre noget, og så kunne jeg godt tænke mig der skete lidt frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 289 Skrevet 13. Juni, 2017 Tænker du at bestille en GP??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikael8700 0 Skrevet 13. Juni, 2017 Skovfogeden skrev, for 20 minutter siden: Tænker du at bestille en GP??? Nej egentlig ikke, tænkte at hvis de der dukkede op ik kunne få det til at fungere så måtte vi jo gå hver for sig igen.. men måske jeg skulle overveje at beskrive det ordentligt hvis jeg smider sådan et indlæg ind igen... det er jo ikke alle der er bi eller homo!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 289 Skrevet 13. Juni, 2017 Så tror jeg ikke lige at den rette side du er på. Dette site er til anmelderse eller efterlysninger af glædespiger.;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 14. Juni, 2017 Hahahaha.. Nå men hvis der er nogen der kunne være klar på at vaske min bil eller diskuttere politik. så kunne det da være hyggeligt. Måske grillmad og en ramme øl?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg