Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg sagt farvel til Lisa som har sidste dag imorgen:( det gik som det plejede med hende:) masser a snak blød massage og en rigtig go tur i høet:) stor smile på mit ansigt da jeg med vemod gik derfra..det er hendes sidste dag i brancen imorgen..en perle er gået tabt..

Men der skulle vist komme en ung læjker fræk lille sag på søndag og afløse Lisa:) så hende på annonceligth..ser absolut værdig ud:) så vi ses på søndag Randers:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
thomas2209 skrev, for 12 minutter siden:

Så fik jeg sagt farvel til Lisa som har sidste dag imorgen:( det gik som det plejede med hende:) masser a snak blød massage og en rigtig go tur i høet:) stor smile på mit ansigt da jeg med vemod gik derfra..det er hendes sidste dag i brancen imorgen..en perle er gået tabt..

Men der skulle vist komme en ung læjker fræk lille sag på søndag og afløse Lisa:) så hende på annonceligth..ser absolut værdig ud:) så vi ses på søndag Randers:)

Hej Thomas2209

Nu må du lige på banen m.h.t. hvilken by, men formentlig Randers, som du henviser til. Hvilket sted i Randers og hvor har du fundet hende på Annoncelight. Andre er måske også interesserede...

Måske et link??

 

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
KraceiYaw skrev, 1 time siden:

@thomas2209 Der står i annoncen at de sender adressen efter tidsbestilling. Betyder det ikke at adressen er hemmelig? Tror I jeg kan skrive adressen på thailisten? https://goo.gl/VrR4Fd

Nej det bør du nok ikke gøre, med mindre der er en “officiel” thai massage klinik på adressen, med a-skilt, billeder i vinduet osv. – det ved jeg ikke om der er, måske nogle af brødrene fra Randers kan hjælpe med det.

Edit:

Jeg kikkede på adressen i thailisten – tror at de link du har tilføjet ikke er helt korrekte, men i øvrigt en super god ting ved den nye liste – osse det med at man kan klikke på google streetview :)

I øvrigt glemte jeg at takke for dit fine initiativ :)

Redigeret af mature man
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 34 minutter siden:

Nej det bør du nok ikke gøre, med mindre der er en “officiel” thai massage klinik på adressen, med a-skilt, billeder i vinduet osv. – det ved jeg ikke om der er, måske nogle af brødrene fra Randers kan hjælpe med det.

Edit:

Jeg kikkede på adressen i thailisten – tror at de link du har tilføjet ikke er helt korrekte, men i øvrigt en super god ting ved den nye liste – osse det med at man kan klikke på google streetview :)

I øvrigt glemte jeg at takke for dit fine initiativ :)

Hvilke links er det du hentyder til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
KraceiYaw skrev, for 25 minutter siden:

Hvilke links er det du hentyder til?

når man vælger adressen er der på venstre side noget info – bla. link til google samt et par andre – se vedhæftede skærmbillede

vestergade 37.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 14 minutter siden:

når man vælger adressen er der på venstre side noget info – bla. link til google samt et par andre – se vedhæftede skærmbillede

vestergade 37.png

Tak. Jeg har fjernet dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...