Hop til indhold
RarFyr

Sletter man sin profil.

Recommended Posts

Hej.

Jeg er på vej væk fra EG og vil gerne høre om det er normal høflighed, at man lige beder om, at få slettet profilen, så den ikke bare står og støver til.

Selvom jeg ikke har været speciel aktiv herinde længe, så vil jeg da gerne takke for gode oplevelser og spændende læsning.

Hilsen til jer alle og nyd det frække liv.

Hilsen RarFyr 

Redigeret af RarFyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
RarFyr skrev, for 8 minutter siden:

Hej.

Jeg er på vej væk fra EG og vil gerne høre om det er normal høflighed, at man lige beder om, at få slettet profilen, så den ikke bare står og støver til.

Selvom jeg ikke har været speciel aktiv herinde længe, så vil jeg da gerne takke for gode oplevelser og spændende læsning.

Hilsen til jer alle og nyd det frække liv.

Hilsen RarFyr 

Account - kontoindstillinger - slet bruger. Det sker vistnok ikke automatisk. 

Jeg overvejer også kraftigt at droppe eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 32 minutter siden:

vil gerne høre om det er normal høflighed, at man lige beder om, at få slettet profilen, så den ikke bare står og støver til.

Der er så mange støvede profiler i forvejen, så en fra eller til gør ikke den store forskel. Derimod er det lidt en ulempe, når folk sletter deres profiler, da det gør det sværere at søge i tidligere indlæg og kæde dem sammen - så det er næsten uhøfligt at slette sin profil. Evt. kan man nøjes med at gå ind og slette alt personligt i sin profil.

Det bedste er faktisk bare at glemme sin profil og undlade at logge ind et stykke tid - de fleste, der melder sig ud, skal som regel alligevel snart ind igen for at se om de er savnede - eller om der er nye interessante glædespiger i farvandet ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet så får den lov at støve til :D

Håber ikke jeg skal se efter GP igen ;)

Ikke at GP Ikke er dejlige og jeg har helt klart nydt, at de har været der for mig.

Både faste og dem som lige har fået et besøg. Mange gode oplevelser. 

Så tak for at alle i dejlige GP er der og ønsker jer en dejlig Sommer, med mange rare drenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det gøres således

 

sletprofil.thumb.jpg.dabc982a6c0ebf7231780a5927ae8f4a.jpg

Tak. Men tror lige at jeg lader den støve. 

Ifølge @Jernsvinet så er det en ok ting for bedre at kunne have overblikket i trådene og tror han er en klog mand :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 7 minutter siden:

@Jernsvinet tror han er en klog mand :D

Det er ihvertfald trælst, når hverandet indlæg er skrevet af en Guest - og man ikke kan søge på flere indlæg af samme bruger - eller bare finde tilbage til et indlæg af en bestemt bruger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...